Vice. Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Intelligent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag tycker att jag är intelligent inte ett geni men defentivt intelligent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 VOTE: så svårt att välja det är så många dumma alternativ... Mentalt Efterbliven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Are we screwed or what? Jaa.. Ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Hax... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Klasser... asså.. jag har alltid känt mig smart som attans i skolan.. men när jag ser hans resultat... 2a i sverige... var det ett svårt test eller ? Det var en tävling (Högstadiets matematiktävling). Av namnet (och av vad jag har sagt förut) kan man förstå att tävlingen är för högstadiet, dvs klass 7-9. BTW, jag gick i sjuan när jag blev tvåa, vinnaren var nia. 1337, va? @Kaboom: w00t? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts