det_du_du Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag vill göra en gta film. men jag har inget bra program där jag kan fixa till filmen och lägga till effekter och så. Som movie maker--Men det funkar ej på min dator vet ej varför?? Men är det nån som har ett tips..Som man kan ladda ner?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Här är en guide! och vegas är ett bra program för redigering. Vegas finns på www.download.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
det_du_du Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Vegas har jag märkt att det bara kan spela in i en vis gräns på typ 2 min..Finns det inget annat bra program förutom då Vegas Och Movie Maker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts