Lindström Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Ni bryr er inte om mig , svin barn =( gnatt Du skulle ju lirat med mig! Men sen skulle du kolla på nån film istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Kom igen nu! Blir det några matcher? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Kom igen nu! Blir det några matcher? Lirade iofs för 2 veckor sedan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 15 oktober, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jagers Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nån som har lust o lira lite just nu ? Connect 83.233.21.188 Den kommer upp om 5 min Admins: Day Dreamer Btw, nån som tycker jag borde fixa en riktig server(deddi) med modds och grejjer och kalla den typ "GTAsajtens public server" ? och den kanske kommer vara uppe 24/7...i.a.f på hälgerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Nån som har lust o lira lite just nu ? Connect 83.233.21.188 Den kommer upp om 5 min Admins: Day Dreamer Btw, nån som tycker jag borde fixa en riktig server(deddi) med modds och grejjer och kalla den typ "GTAsajtens public server" ? och den kanske kommer vara uppe 24/7...i.a.f på hälgerna... Hahahaha! och den kanske kommer vara uppe 24/7...i.a.f på hälgerna... 24/7 = 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan. inte bara helgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jagers Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Hahahaha! och den kanske kommer vara uppe 24/7...i.a.f på hälgerna... 24/7 = 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan. inte bara helgerna. WuH ? Den kanske kommer vara uppe 24/7 Den kommer i.a.f vara uppe dygnen runt på hälgerna....svårt o fatta svenska ? o.o *EDIT* innan språkpolisen tar mig, jag VET att hälg stavas - HELG skriver ändå HÄLGerna.... Redigerad 15 oktober, 2005 av jagers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 WuH ? Den kanske kommer vara uppe 24/7 Den kommer i.a.f vara uppe dygnen runt på hälgerna....svårt o fatta svenska ? o.o . den kommer att vara uppe 24/7 iaf på helgerna sa du.. Det är snarare du som har svårt för grammatik. no hard feelings. Låter lite konstigt med 24/7 och iallafall på helgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tror han menar att den troligtvis kommer vara uppe på vardagar, men alltid på helgerna. (? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Tror han menar att den troligtvis kommer vara uppe på vardagar, men alltid på helgerna. (? ) Jo det förstod jag, men då skriver men inte : den kommer vara uppe 24/7 iaf på helgerna Get my point? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jagers Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Skrev: den KANSKE(!!!111!!1) kommer vara uppe 24/7...(punktpunktpunkt=KOLON --> , )I.a.f på hälgerna... Redigerad 15 oktober, 2005 av jagers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Skrev: den KANSKE(!!!111!!1) kommer vara uppe 24/7...(punktpunktpunkt=KOLON --> , )I.a.f på hälgerna... Men förihelvete. det var iaf jag menade. man kan inte ta 24/7 och iaf på helgerna tillsammans aja, ontopic nu grabbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Någon som har en server uppe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jagers Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Jag la ner min nyss för ingen connectade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 24=Timmar 7=Dagar. = Bullet har rätt och du är en ond djävul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jagers Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 24=Timmar 7=Dagar. = Bullet har rätt och du är en ond djävul. Vart kommer du ifrån ? alla jag snackat med på min msn och alla i familjen fattar, men inte ni 2........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Vart kommer du ifrån ? alla jag snackat med på min msn och alla i familjen fattar, men inte ni 2........ Men snälla jag fattar, men du verkade inte fatta vad 7an stod för så jag sa det bara, ta det lilla lugna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jagers Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Men snälla jag fattar, men du verkade inte fatta vad 7an stod för så jag sa det bara, ta det lilla lugna. Jag fattar vad 7.an står för, de e ni 2 som inte kan läsa, det står kanske.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Jag fattar vad 7.an står för, de e ni 2 som inte kan läsa, det står kanske.... Men shiat, båda har ju rätt, alltså howhow och bullet, inte du din friterade nyponsoppa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts