Green_Goblin Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag med! Är inte världens bästa men alltig nåt iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Så, grabbar, csnördar, damer. Vad tror ni, Triton Headset eller Headset HL22? www.maxfps.se > Headset Bläddra längst ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Hmm, vore kul ifall några andra mötes nu! Epix och Slippy Vs Bullet och ?? Dem som vinner där möter pKz och Akaast! BTW: vi skulle kunna göra en turnering med 4 lag? Och nu ska jag iväg och låna kompisens account! Redigerad 1 oktober, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Hmm, vore kul ifall några andra mötes nu! Epix och Slippy Vs Bullet och ?? Dem som vinner där möter pKz och Akaast! BTW: vi skulle kunna göra en turnering med 4 lag? Och nu ska jag iväg och låna kompisens account! Hmm, jo. Men nu ska jag vara med tjejen på fredag som du vet. Akaast & pKz Epix & Slippy Lindström & hans mate Bullet & kariya? Fast P-C har problem med sitt Windows. Såå, lördag nästa vecka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Hmm, vore kul ifall några andra mötes nu! Epix och Slippy Vs Bullet och ?? Dem som vinner där möter pKz och Akaast! BTW: vi skulle kunna göra en turnering med 4 lag? Och nu ska jag iväg och låna kompisens account! Haha, Jag är vrålnoob och spelar bara på lan. Pingar 300 när jag sitter hemma så sry grabbar Byt ut mig mot aKi annars? Redigerad 1 oktober, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Haha, Jag är vrålnoob och spelar bara på lan. Pingar 300 när jag sitter hemma så sry grabbar Byt ut mig mot aKi annars? Yea ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nu har jag beställt mitt Icemat Siberia. Vill möta GTAsajten-legenderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 VILL VARA MED GRABBAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kerif Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Hehe,, vi ledde ju över er et tag."!^^ om Lindström hade lirat bättre så hade ni fått stor däng??^^ hehe kerif.!!^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Hehe,, vi ledde ju över er et tag."!^^ om Lindström hade lirat bättre så hade ni fått stor däng??^^ hehe kerif.!!^^ Whatev, jag renderade en film, och körde med vänster hand (Är höget egentligen.) och hade 20fps. @epix: får bli om en vecka isf, för Akaast (PC) fixar sitt windows. Redigerad 3 oktober, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vad sägs som 3 vs 3? eller 4 vs 4? eller kanske 5 vs 5? Vore skitroligt ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vad sägs som 3 vs 3? eller 4 vs 4? eller kanske 5 vs 5? Vore skitroligt ju! JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 JA! Och så hade vi kunnat lira mot varandra lite då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Om inte jag får vara med och lira så får ni inte fortsätta med den här leken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Om inte jag får vara med och lira så får ni inte fortsätta med den här leken Counter-strike is not a game, its a lifestyle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Counter-strike is not a game, its a lifestyle GTA is not a lifestyle, Its 45% of your life! Ontopic: Grummlar fortfarande åt att det inte finns en GTASajten clan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Epix & Slippy Lindström & hans mate Kan inte jag få ta nån polare oxo? Vet vem jag ska ta isf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 OffTopic: Nämen Fy FY!, nu lugnar vi ner oss gossar! Ta de lungt nu, ingen ska råka illa ut. Ok?. Gå till era rum! Fy! Så skulle min svenska sida har sakt men... Solong ! OnTopic: Wazaah!.. synd att jag missa detta men vad ska man göra? Right? yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Ni bryr er inte om mig , svin barn =( gnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Ni bryr er inte om mig , svin barn =( gnatt Jadu, det var någon som skulle plugga istället för och spela. :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts