Lindström Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Trodde det inte skulle vara såhär jämt! Bra spelat grabbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kerif Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Akaast vart blev du så känd.? mitt namn när jag spelade va faktiskt kerif vem äår igentligen bäst mellan akaast och pkz.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kerif Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Lindstöm trodde du skulle spela bättre, om du hade spelat bättre hade det vart roligare.! men det gick ju iaf ganska bra för mig. Bra spelat grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Akaast vart blev du så känd.? mitt namn när jag spelade va faktiskt kerif vem äår igentligen bäst mellan akaast och pkz.? Han GTAsajtens bästa spelare: pKz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) notis: matchen avbröts en kvart pga en stor cola flaska + P-C's tangentbord.. Har hänt mig på lan en gång.. en kille råkade välta ut sin cola över mitt tangentbord (han satt brevid mig) fick nästan lust att slå ner hans skalle i hans tangentbord & skräm edit: quotade för mkt:P Redigerad 30 september, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Har hänt mig på lan en gång.. en kille råkade välta ut sin cola över mitt tangentbord (han satt brevid mig) fick nästan lust att slå ner hans skalle i hans tangentbord & skräm edit: quotade för mkt:P OMG! vad hände då!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kerif Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Akaas, när kan du skicka fimerna.?? var kan man ladda hem dom.?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 OMG! vad hände då!? Plockade bort nästan alla tangenter från hans tangentbord när han gick på toa så han inte kunde lira nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ehm, P-C, känns lite konstigt att du klagar på andra när de skapar irrelevanta trådar, för att sedan dra igång det här spektaklet. Vi har en fullgod CS-tråd för folk som gillar det spelet, och du kunde lika gärna ha använt det. Jag, personligen, har inget emot denna tråd, men skulle bli lite förvirrad om du i framtiden klagar på andra för att de skapar onödiga trådar. M'kay, tack och bock för mig. Hoppas ni har kul/hade kul/vill ha kul/kan ha kul/ska ha kul/får ha kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Matchresultat: Första halvan: Förälskad (CT) 9 - Team 8bit (T) 6 Andra Halvan: Förälskad (T) 9 - Team8bit (CT) 6 Summering: Det var otroligt jämt till en början men det verkade som pKz och P-C visste hur man hanterade m4:an vilket summerade från 9-6. Karif och Lindström visste dock hur man fakade vilket förvirrade P-C till mestadels. pkz gjorde en otroligt grym hax på CW! Bra jobbat, båda lagen! Andra halvan var det dock jämnare. Karif kunde tydligen se genom väggar medans lindström knappt kunde se nåt. P-C spelade tyvärr mindre bra. pKz var stabil och kunde panga sina HS. 3-4 blev sedan 9-6 - IGEN. Vinnare: Förälskad GTAsajtens bästa spelare: pKz! notis: matchen avbröts en kvart pga en stor cola flaska + P-C's tangentbord.. Och jag var den enda som speccade.. Edit : Lite Ryycckckkckigggt sikte på han som toppade sen när ni spelade efteråt Redigerad 30 september, 2005 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ehm, P-C, känns lite konstigt att du klagar på andra när de skapar irrelevanta trådar, för att sedan dra igång det här spektaklet. Vi har en fullgod CS-tråd för folk som gillar det spelet, och du kunde lika gärna ha använt det. Jag, personligen, har inget emot denna tråd, men skulle bli lite förvirrad om du i framtiden klagar på andra för att de skapar onödiga trådar. M'kay, tack och bock för mig. Hoppas ni har kul/hade kul/vill ha kul/kan ha kul/ska ha kul/får ha kul... That's true my fellow human being. Jag hade sett det om jag hade orkat. Och kunnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Och jag var den enda som speccade.. Edit : Lite Ryycckckkckigggt sikte på han som toppade sen när ni spelade efteråt Inte jag hoppas jag..? Du med Lindströms polare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Inte jag hoppas jag..? Du med Lindströms polare? Asså på HLTVn. Han låg väll i Vanliga Spactator grunkan? ¨ Btw. Bra spelat hörru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Hum, måste säga att jag var dum som sa att man inte fick göra sånna här trådar, måste ha varit vaken då, man tänker mycket bättre nu när man är trött.. Klart som fan ni ska få göra en sån här tråd om ni vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Asså på HLTVn. Han låg väll i Vanliga Spactator grunkan? ¨ Btw. Bra spelat hörru Tack, får väl tacka min underbara medspelare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Tack, får väl tacka min underbara medspelare också. Vad gjorde jag för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vad gjorde jag för nåt? Gav mig vapen när du dog. Nädå, men du höll bra & sån't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Fint skrivet. Och för att bli GTASajtens bästa CS spelare, så hade jag världens no. #2 bästa person (HEHE!) P-C a.k.a akaast. GG gubbaaaaaR. Jag va juh inte med så va inte så säker på att du är gtasajtens bästa spelare Naej skoja jag är inte så bra men jag duger väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Kunde tas i cs-tråden..då de som är intresserade av cs tittar i den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag kan vara på att lira någon dag i veckan? Låter rätt så kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts