Matteus Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Servern funkar inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Fungerar fint för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Hur kikar man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Hur kikar man då? Man ansluter sin klient emot HLTV Proxyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag har ju då inte 1.6 så jag kan inte se men lägg gärna upp statsen här efter matchen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Man ansluter sin klient emot HLTV Proxyn? Ehm, prata svenska, förstår inte så mycket om det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Ehm, prata svenska, förstår inte så mycket om det där. Hm, har du CS 1.6? Om du har det så är det bara att gå in i konsollen och skriva connect hltv001.games.inet.tele.dk:27078 Redigerad 30 september, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Hm, har du CS 1.6? Om du har det så är det bara att gå in i konsollen och skriva connect hltv001.games.inet.tele.dk:27078 Har Half Lite Generation med 4 skivor, antar att jag inte har 1.6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Har Half Lite Generation med 4 skivor, antar att jag inte har 1.6 Synd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Synd.. Då kan jag inte se alltså? Hur fixar man 1.6 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Har Half Lite Generation med 4 skivor, antar att jag inte har 1.6 Du hade kunnat ladda ner det Aja to late now! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Slippy?! Jag?! Redigerad 30 september, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Gaha, du skulle vart med Slippy! Men ingen hade din msn! Fy vad jag lirade dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Gaha, du skulle vart med Slippy! Men ingen hade din msn! Fy vad jag lirade dåligt! Haha, det e lugnt, e med på nästa.. kom typ nyss hem oxo hade ändå sugit.. inte lirat cs sen i måndags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Borde arrangera något liknande i CoD UO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Terrorister: Kärleksparet 9 8bit 6 Counter-Terrorister: Kärleksparet 9 8bit 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Terrorister: Kärleksparet 9 8bit 6 Counter-Terrorister: Kärleksparet 9 8bit 6 Trodde du o akaast skulle vinna med typ 1021247412-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Matchresultat: Första halvan: Förälskad (CT) 9 - Team 8bit (T) 6 Andra Halvan: Förälskad (T) 9 - Team8bit (CT) 6 Summering: Det var otroligt jämt till en början men det verkade som pKz och P-C visste hur man hanterade m4:an vilket summerade från 9-6. Karif och Lindström visste dock hur man fakade vilket förvirrade P-C till mestadels. pkz gjorde en otroligt grym hax på CW! Bra jobbat, båda lagen! Andra halvan var det dock jämnare. Karif kunde tydligen se genom väggar medans lindström knappt kunde se nåt. P-C spelade tyvärr mindre bra. pKz var stabil och kunde panga sina HS. 3-4 blev sedan 9-6 - IGEN. Vinnare: Förälskad GTAsajtens bästa spelare: pKz! notis: matchen avbröts en kvart pga en stor cola flaska + P-C's tangentbord.. Redigerad 30 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Du hade kunnat ladda ner det Aja to late now! Var längesedan jag köpte det, men har inte kommit igång med cs sen jag köpte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Matchresultat: Första halvan: Förälskad (CT) 9 - Team 8bit (T) 6 Andra Halvan: Förälskad (T) 9 - Team8bit (CT) 6 Summering: Det var otroligt jämt till en början men det verkade som pKz och P-C visste hur man hanterade m4:an vilket summerade från 9-6. Karif och Lindström visste dock hur man fakade vilket förvirrade P-C till mestadels. pkz gjorde en otroligt grym hax på CW! Bra jobbat, båda lagen! Andra halvan var det dock jämnare. Karif kunde tydligen se genom väggar medans lindström knappt kunde se nåt. P-C spelade tyvärr mindre bra. pKz var stabil och kunde panga sina HS. 3-4 blev sedan 9-6 - IGEN. Vinnare: Förälskad GTAsajtens bästa spelare: pKz! notis: matchen avbröts en kvart pga en stor cola flaska + P-C's tangentbord.. Fint skrivet. Och för att bli GTASajtens bästa CS spelare, så hade jag världens no. #2 bästa person (HEHE!) P-C a.k.a akaast. GG gubbaaaaaR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts