Wu Zi Mu Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Wu Zi Mu: Skulle inte tro det Haha Vice menar såklart när han äter isglass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Null vote smart att starta en poll utan att ha "nej" som svarsalternativ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Haha nej min tunga sitter där den ska sitta och hänger inte alls. Inga Åmål-fasoner här inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Haha nej min tunga sitter där den ska sitta och hänger inte alls. Inga Åmål-fasoner här inte. Du är en riktig pojk du! Är stolt över dig! Redigerad 1 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 http://web.telia.com/~u22505348/amal.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) http://web.telia.com/~u22505348/amal.jpg Ja? Tänka sig, när jag kom på åmål visste jag inte att stället fanns. Edit: Notorius Big har åmål! Redigerad 1 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ja? Tänka sig, när jag kom på åmål visste jag inte att stället fanns. Edit: Notorius Big har åmål! Höhö, postade bara för skojs skull, har tråkigt och är lite konstig i huvudet just nu. Förresten så är min tunga på plats i munnen vid fysiska aktiviteter, eller vad det nu handlade om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Höhö, postade bara för skojs skull, har tråkigt och är lite konstig i huvudet just nu. Förresten så är min tunga på plats i munnen vid fysiska aktiviteter, eller vad det nu handlade om. Det är bra, det är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ja? Tänka sig, när jag kom på åmål visste jag inte att stället fanns. (:!!! Edit: Notorius Big har åmål! Nu menar du väl ändå hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Åmål; perfekt tillflyktsort för handikappade och mentalt svaga. Ett hundarnas paradis med rullatorer och träd. Är detta verkligen hela sanningen? Det Är Bevisat bestämde sig för att, på djupet, undersöka eventuella kopplingar mellan spammande GTAsajtare, och "Fucking Åmål"... Äru' go eller? Orden kom från en, i min ögon, ofärdig krabat på andra sidan korvkiosksdisken. Jag snäste tillbaka att mitt sexliv föga tillhörde gemene mans intressen, och grabbade tag i raggarballen utan att så mycket som ögna finansiella bestyr som "betalning" eller motsatsen. Jag agerade på instinkter, som vilken god murvel som helst. "När NS får makten flyttar jag till Jamaica och börjar kämpa för homosexuellas rättigheter," viskade en röst i mitt öra. Vem var denna person, och vad gjorde han osedd i Åmål mitt på blanka dagen? Jag kunde inte bry mig om detta, minst sagt, onormala faktum, då jag svängde av mot centrum. Där stod de... flåsarna. I en stor klump, som taget ur en audition för Blair Witch Project, med enbart överviktiga lyckosökande. Ett sjukt fenomen, inget tvivel om saken, men smärre saker hade berört de som frekvent strövade ner för gatan. De flåsade som hundliknande bestar, och jag kunde helt enkelt inte mostå frestelsen. Med korven i högsta hugg korsade jag gatan, men såg inte bilen som körde mot mig i 150. Döende låg jag, och medans världen svartnade så tornade de vidriga bestarna upp sig över mitt dimmiga huvud. De log, och tungorna lät saliv rinna ner i mitt flottiga hår... Åmål förblev ett mysterium; och mitt Waterloo. Well The Judge, He Holds A Grudge, He's Gonna' Call On You. - Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Nu menar du väl ändå hade Mja, han hade jah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Null vote eftersom det inte fanns ett Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Någon fler som har åmål och vågar erkänna det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vote : Null = Nej Har spelat fotboll sen jag var 5 och har aldrig räckt ut tungan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Vote: Null Det finns ju inget Nej altenativ men jag gör inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Nej men vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Nej jag har det inte och har aldrig haft det. Har rört på mig tillräckligt mycket även fast man har en liten klump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 (redigerad) Nej men vill ha Varför I helvitti vil du ha åmål? Edit: För att få det sluta röra dig, är fet mat, spela mycket m.m. Redigerad 9 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Har du döpt det till Åmål själv eller är det en typ "sjukdom"? Btw, null vote. Gissa varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Nej.. Nullar.. Okej. Skönt??? Vote: Null Vote! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts