Jump to content

Nya vågen - Åmål, har du det?


Cyper
 Share

Har du åmål?  

57 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 63
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja? Tänka sig, när jag kom på åmål visste jag inte att stället fanns. :wacko:

Edit: Notorius Big har åmål! ^_^

Höhö, postade bara för skojs skull, har tråkigt och är lite konstig i huvudet just nu.

Förresten så är min tunga på plats i munnen vid fysiska aktiviteter, eller vad det nu handlade om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åmål; perfekt tillflyktsort för handikappade och mentalt svaga. Ett hundarnas paradis med rullatorer och träd. Är detta verkligen hela sanningen? Det Är Bevisat bestämde sig för att, på djupet, undersöka eventuella kopplingar mellan spammande GTAsajtare, och "Fucking Åmål"...

Äru' go eller? Orden kom från en, i min ögon, ofärdig krabat på andra sidan korvkiosksdisken. Jag snäste tillbaka att mitt sexliv föga tillhörde gemene mans intressen, och grabbade tag i raggarballen utan att så mycket som ögna finansiella bestyr som "betalning" eller motsatsen. Jag agerade på instinkter, som vilken god murvel som helst. "När NS får makten flyttar jag till Jamaica och börjar kämpa för homosexuellas rättigheter," viskade en röst i mitt öra. Vem var denna person, och vad gjorde han osedd i Åmål mitt på blanka dagen? Jag kunde inte bry mig om detta, minst sagt, onormala faktum, då jag svängde av mot centrum. Där stod de... flåsarna. I en stor klump, som taget ur en audition för Blair Witch Project, med enbart överviktiga lyckosökande. Ett sjukt fenomen, inget tvivel om saken, men smärre saker hade berört de som frekvent strövade ner för gatan. De flåsade som hundliknande bestar, och jag kunde helt enkelt inte mostå frestelsen. Med korven i högsta hugg korsade jag gatan, men såg inte bilen som körde mot mig i 150. Döende låg jag, och medans världen svartnade så tornade de vidriga bestarna upp sig över mitt dimmiga huvud. De log, och tungorna lät saliv rinna ner i mitt flottiga hår... Åmål förblev ett mysterium; och mitt Waterloo.

Well The Judge, He Holds A Grudge, He's Gonna' Call On You.

- Mahalo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...