Master_812 Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Kan nån säga vilken knapp det är? jag spelar på en (bärbar dator) eller de kanske bara går på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Fäll in hjulen med 2 och håll in numpad 8 eller 2(minns inte vilken) tills du ser att bilden "hoppar fram", så borde hydran åka i den farten den ska åka i när du gasar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Tack för svaret men jag spelar på en bärbar dator så de funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 När ska folk lära sig att kolla i inställningar? de gör ja direkt när ja får ett nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 När ska folk lära sig att kolla i inställningar? de gör ja direkt när ja får ett nytt spel. Det står inte i inställningarna vad jag vet, men man får se det när man gör det uppdraget så, plus att det finns några tusen trådar om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Det står inte i inställningarna vad jag vet, men man får se det när man gör det uppdraget så, plus att det finns några tusen trådar om det. Står special blabla 1 å sånt. klart de står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Jag brukar lira GTA på bärbar om jag inte spelar på PS2, då kopplar jag bara in ett till tangentbord så jag kan använda numpad. Redigerad 30 september, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag brukar lira GTA på PC om jag inte spelar på PS2, då kopplar jag bara in ett till tangentbord så jag kan använda numpad. Varför tänkte jag inte på de ska testa de tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Varför tänkte jag inte på de ska testa de tack för tipset No problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts