Visa Skrivet 11 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 nödvändigt att göra två styckna med samma innehåll ? Han kanske gjorde dubbelpost , Perkele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 .Mitt funkar inte. Jag trycker på GTA2 Managern. Sen så när jag startar spelet så kommer det upp felmeddelande "GTA2 funkar inte bla bla bla du kan skicka felrapport bla bla bla". Ni vet det som kommer upp på XP. Jag behöver hjälp! GTA2 Demot funkar utmärkt med GTA Timer o allt. Men inte fullversionen... Om du har original: Ladda ner XP-patchen från gtasajtens GTA2-avdelning. Om du har pirat: Köp original. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2004 Han kanske gjorde dubbelpost , Perkele du är ju så rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts