Shephard Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Mitt fungerar på xp man behöver en patch fast jag fick virus så jag måste vänta tills gtasajten är igong igen så kan jag ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Här finns XP-patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 6 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2003 Hehe...mitt gta fungerar perfekt (Win XP) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2003 jag behöver GTA2 Patch v.10.3 men jag hitter den inte, gta sajtens länk är defekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2003 jag behöver GTA2 Patch v.10.3 men jag hitter den inte, gta sajtens länk är defekt sök på google....... -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- eller kanske megagames.com ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 mitt gta2 funkar finnt med svenskt tangentbord..och på XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meehan Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Vart kan jag ladda hem senaste patchen förutom från gtasajten (det funkar inte för mig)?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2003 Vart kan jag ladda hem senaste patchen förutom från gtasajten (det funkar inte för mig)?? www.google.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 (redigerad) jag instalerade precis GTA2. jag är vet inte om det funkar, men tror ni jag behöver patch? . har xp .det funkade bra förra gången iaf. men vet inte nu.. EDIT: såg mitt inlägg lite längre upp, då funkar det nog Redigerad 10 augusti, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 (redigerad) Jag har XP och mitt GTA2 flyter på helt problemfritt utan patch, det händer dock ibland att ljudet låter konstigt om jag har andra program öppna samtidigt. Redigerad 10 augusti, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2003 Jasså, funkar inte gta2.com längre Ska ta en ordentlig genomgång av sajten nån gång. Det är mycket som inte fungerar på GTA/GTA2-sektionerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 1 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2003 har också problem bara att det står istället " please insert the cd correct" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2003 Det felet får man om man har patchat ett crackat GTA2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 Det felet får man om man har patchat ett crackat GTA2... Och det vet du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 3 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2003 det funkade ju på windows 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 december, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Peskele.. du kunde ha skapat en ny tråd istället för att dra upp den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 december, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2003 Varför då? Jag har ju problem på Xp också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MulattishThug Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 .Mitt funkar inte. Jag trycker på GTA2 Managern. Sen så när jag startar spelet så kommer det upp felmeddelande "GTA2 funkar inte bla bla bla du kan skicka felrapport bla bla bla". Ni vet det som kommer upp på XP. Jag behöver hjälp! (:!!! GTA2 Demot funkar utmärkt med GTA Timer o allt. Men inte fullversionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MulattishThug Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 .Mitt funkar inte. Jag trycker på GTA2 Managern. Sen så när jag startar spelet så kommer det upp felmeddelande "GTA2 funkar inte bla bla bla du kan skicka felrapport bla bla bla". Ni vet det som kommer upp på XP. Jag behöver hjälp! GTA2 Demot funkar utmärkt med GTA Timer o allt. Men inte fullversionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2004 nödvändigt att göra två styckna med samma innehåll ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts