Visa Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag har Xp å massa olika versioner av GTA2 som jag laddat ner.....Vill du ha hjälp med att få igång det....Skriv hit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag har Xp å massa olika versioner av GTA2 som jag laddat ner.....Vill du ha hjälp med att få igång det.... När ja g har laddat hem Gta 2 demo så står det "Keyboard type not handeld" har Win Xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 När ja g har laddat hem Gta 2 demo så står det "Keyboard type not handeld" har Win Xp Du måste ha Engelsk Tangentbordlayout. den kan du ändra i kontrollpanelen / Tacgentbord (OBS!) Medans dú har Engelsk layout så kan du inte skriva Å Ä Ö och : är på Shift+ Ö osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Du måste ha Engelsk Tangentbordlayout. den kan du ändra i kontrollpanelen / Tacgentbord (OBS!) Medans dú har Engelsk layout så kan du inte skriva Å Ä Ö och : är på Shift+ Ö osv! visst ska man ändra till t.ex Engelska(USA). Men näe jag gör det så står det ändå samma sak....... Har prövat alla Engelska...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 har du lagt Engelskt USA som standard! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 har du lagt Engelskt USA som standard! vaddå standard??? Kan du förklara nogrant vart man ska ändra?? Då ä du mucho sjyst..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Där man väljer "språk" markerar man engelska och Klickar på ANGE SOM STANDARD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Men det finns ingen ANGE SOM STANDARD bara OK, och när jag trycker där och har engelskt så ändras bara klockan nere i hörnet. Nu beskriver jag hur jag gör (säj till om ja gör fel):Trycker på START, Kontrollpanelen, Nationella inställningar och språkinställningar, sen finns det 3 "fliker": Nationella inställninar, Språk och Avancerat. Trycker på Nationella inställningar, ändrar på Standarder och format till t.ex Engelska(USA), trycker på OK...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 HALLÅ!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 hmm..konstigt....man ska ange som standard, konstigt att det inte finns hos dig!? men det är bara demon som har det problemet......Ladda ner fulla GTA2 från Freeloader eller från Kazaa.....Helt gratis, Helt lagligt! Kazaa laddar man ner på www.kazaa.com (om du inte har det) Säg till om du behöver hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Jag kan inte köra nätverk :'( När jag tar ipx anslutning så trycker jag på creat game men inget händer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Kazaa får man väl bara virus från har jag hört ..... Eller?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 när jag trycker på gta2 ikonen så händer inget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Kazaa får man väl bara virus från har jag hört ..... Eller?... snick-snack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 när jag trycker på gta2 ikonen så händer inget!!! hjälp!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 HJÄÄÄÄÄLP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Kanske det bara e en Ikon eller så kanske det är "Programfilen".... *.exe filen måste ligga i samma mapp som systemfilerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 snick-snack vaddå snick-snack .......ja eller nej??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 vad tror du....NEJ så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Kanske det bara e en Ikon eller så kanske det är "Programfilen".... *.exe filen måste ligga i samma mapp som systemfilerna den gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts