KalleR Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Nån som lirar? jag tycker det är ganska underhållande faktiskt... men stör mig som fan på att vissa ord som sägs låter exakt som Peter Griffin (family guy) finns att tanka på http://www.fz.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Nån som lirar? jag tycker det är ganska underhållande faktiskt... men stör mig som fan på att vissa ord som sägs låter exakt som Peter Griffin (family guy) finns att tanka på http://www.fz.se Provade både vanliga och mirror 1 men ingen funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Dra det från fileplanet istället (Eller någon annan mirror som går att leta upp från www.whatisfear.com) Mjo det är kul, finns ju väldigt mycket nytt sen andra betatestet. Har svårt att vänta tills spelet släpps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Spelade lite förut, överträffade mina förväntningar. Trodde det skulle vara som i dom flesta andra spel - där MP bara är gjort för att fylla ut menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Nån mer som hör Peter Griffin "in position"? Redigerad 30 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Japp, detta var ganska kul. Ser fram emot SP-delen mest Men MP funkade ju.. hade man bara haft en dator ÖVER minimum reqs så... (kör 1024/768@medium/low) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Nån mer som hör Peter Griffin "in position"? He he he-- har bara lirat nån gång eller två och inte lyssnat så noga till röstkommandona men jo, en gång tycker jag nog det lät lite som nån från Family guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Laddar ner Sp-delen nu, tar väl MP:n sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) När jag laddade ner Spdemot, Instalerade det och sedan testade det så vart skärmen svart i nån sekund sedan startar datorn om sig.. Någon som har samma problem och vill hjälpa mig? Redigerad 1 oktober, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 När jag laddade ner Spdemot, Instalerade det och sedan testade det så vart skärmen svart i nån sekund sedan startar datorn om sig.. Någon som har samma problem och vill hjälpa mig? Samma när jag skulle spela AoE3-demot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nu när jag försöker spela Singel Player demot så blir rutan svart 1 sekund och sen dyker det upp nån jävla reklam om "F.E.A.R Directors cut". Nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ifall den där "F.e.a.r directorscut" rutan kommer upp i webläsaren så är det att demonstrationen stängs ner direkt, den ploppar nämligen upp när man stänger ner spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nu när jag försöker spela Singel Player demot så blir rutan svart 1 sekund och sen dyker det upp nån jävla reklam om "F.E.A.R Directors cut". Nån som vet varför? Din dator kanske är under systemkraven? Eller så är din dator en värsting dator och det är spelet det är fel på. Det vet inte jag förrän du sagt vad du har för dator.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Din dator kanske är under systemkraven? Eller så är din dator en värsting dator och det är spelet det är fel på. Det vet inte jag förrän du sagt vad du har för dator.. Den är säkert under systemkraven, är en rätt så gammal burk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Nu har Gamereactor gjort sin recension av F.E.A.R. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 PC-gamer har också en recension i sitt oktober-nummer. Kan avslöja att det fick 93%. Grattis till teamet bakom F.E.A.R! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Det är bara till PC som gäller eller kommer det till konsolerna senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Laddar demot nu hata svindrygt bredband 96% på över 2 timmar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 För vissa som inte demot funkar på, funkar fullversioner. T.e.x. AoE 3 demot funkade inte för alla, men fulla spelet funkade. Systemkraven är inte alltid den enda anledningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Jag hittade inga servrar när jag försökte spela för ett tag sen. Kan vara mina portar vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts