tommy killer Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Tyckte det var tråkigt. Inget hände för mig om jag tryckte på grejerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Tyckte det var tråkigt. Inget hände för mig om jag tryckte på grejerna. Du måste trycka fler gånger, fram och tillbaka, tryck på samma saker flera gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Bra gjort men inte så läskigt. Måste bara säg att jag nog tycker precis tvärtom Det såg ju lite B-aktigt ut ibland men det var ändå bra stämning och lite läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Lite spooky men blev inte precís rädd, musiken gör allt läskiga ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det blir inte läskigare än vad man gör det till. Skulle jag sitta och klicka runt nu skulle inte jag heller bli rädd, det är för ljust och för mycket ljud runt om kring mig. Testa med hörlurar, så ni bara hör ljudet klockan ett inatt och bered er på att bli skrämda. Då blir det läskigt kan jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Kom till korridoren men inget hände så jag trodde det var slut. Nu ska jag göra ett nytt försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Kom till korridoren men inget hände så jag trodde det var slut. Nu ska jag göra ett nytt försök. Tänd och släck som fan när du är i korridoren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det är lite väl kort och enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ööh, varför gick det inte att gå in i dom andra rummen? det ända som var lite scary var ju när glaset på den lilla teckningen gick sönder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Läskiit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 ... What 'ze fuck, tavlan sköt sig själv. ... AIEEE, THE RING-FLICKOR! SUBLIMA KÄRLEKSMEDDELANDEN! GRÅSKALA! DRIPPANDE LJUD! SKRATTANDE SMÅBARN! SKABBIGA RUM! ÅSKA! IT'S EVERYWHERE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nej fan detta var inte läskigt bara jobbigt att klicka på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts