Jump to content

Hittar inte gta sajten serier


50 cent
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

@Kaller: 30 dagar, en månad. Jävligt mycket, Sen att han skriver med Crice account? Får man typ ha 2 account? Tänk. Snälla..?

.pKz jepp en månad. han har skött sig helt ok på sisståne, så ett sånt missöde som kan hända vem som ska väl inte göra att han blir bannad för alltid?

Finns det nåt bevis på att han skriver med circe's acc, eller kan han lika gärna skrivit till crice på msn och han vidarbefogar det hit? Tänk. Snälla?

Panimala: OMFGPLZ my ass

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det nåt bevis på att han skriver med circe's acc, eller kan han lika gärna skrivit till crice på msn och han vidarbefogar det hit? Tänk. Snälla?

Han PMade mig med en text, som jag kopierade och publicerade någonstans. Där förklarade han sig, och lät oss förstår varför han spammat. Han sa sedan att han inte ville stanna, dock, så du kan lika gärna glömma hela den där farsen...

... och mumsa på lite kroppkakor!

Madagascar är rätt rolig ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, tack för att du påminde mig! Visste att det var något jag hade glömt att göra inatt...

Hoho. KalleR, where is your mind?

Radar has detected to much information, and gets overheated.

___________________________________________________________

@Kaller: Jao, men sköter sig bra.. Skulle jag spamma sådär skulle jag då rakt få en bann, right? Eftersom jag inte skriver noveller i varje svar.

Visst har han skrivit bra, men han spammade fortfarande. Och det där kallar jag favorisering. Hmm, ja. En månad är jävligt mycket egentligen. Men mer skulle han faktist ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Radar has detected to much information, and gets overheated.

___________________________________________________________

@Kaller: Jao, men sköter sig bra.. Skulle jag spamma sådär skulle jag då rakt få en bann, right? Eftersom jag inte skriver noveller i varje svar.

Visst har han skrivit bra, men han spammade fortfarande. Och det där kallar jag favorisering. Hmm, ja. En månad är jävligt mycket egentligen. Men mer skulle han faktist ha.

Nej skulle du spamma skulle du få en varning. din första varning isf för övrigt, grattis du sköter dig bara!

skulle du därimot gå loss på forumet och köra rekord i trådar på en timme så skulle du bli hybernatad under en tid beroende på hur illa det är. alla har alltid en ärlig chans att komma tillbaka, men sköter de sig inte då så är det tack och hej

Kan säga att ingen annan skulle få mer än en månad av mig för att ha skrivit håll käften i 10 trådar. inte första gången iallafall, upprepas det därimot är det kört

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Radar has detected to much information, and gets overheated.

___________________________________________________________

@Kaller: Jao, men sköter sig bra.. Skulle jag spamma sådär skulle jag då rakt få en bann, right? Eftersom jag inte skriver noveller i varje svar.

Visst har han skrivit bra, men han spammade fortfarande. Och det där kallar jag favorisering. Hmm, ja. En månad är jävligt mycket egentligen. Men mer skulle han faktist ha.

Visserligen skrev han precis så som många andra medlemmar skriver i varje tråd, fast han tillade ett ynka 'håll käften'.

Tycker inte det var något farligt.. Det som var trist var ju att han antagligen inte tänker återvända, och killen (eller så säger vi mannen) var väldigt välförd i sitt språk och hade, enligt mig, ett gäng schyssta åsikter som vi delar gemensamt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej skulle du spamma skulle du få en varning. din första varning isf för övrigt, grattis du sköter dig bara!

skulle du därimot gå loss på forumet och köra rekord i trådar på en timme så skulle du bli hybernatad under en tid beroende på hur illa det är. alla har alltid en ärlig chans att komma tillbaka, men sköter de sig inte då så är det tack och hej

Fick svar av din quote.

Jaa, jag vet det där med varningar. Känner mig ganska stolt, fast jag varit så jävlig mot allt & alla. ^_^

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...