Jump to content

Hittar inte gta sajten serier

50 cent
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Detta är inte dekrim, där den som har mest "respekt-poäng" hänger på någon topplista. Här är vi alla nakna och slåss endast med ord och eventuellt spott. Jag är otrevlig/dryg? Visst, skulle du vara också om du var i mina skor.

Jag är gud? Om du säger det, så. Ser mig själv inte som något slags högre väsen.

Hyckleri? Visst.

Om du tycker att jag är dryg så borde du kolla ignom dina egna inlägg en gång.

edit: bra att detta äntligen kom av stapeln. Jag tror nog vi alla längtat att säga det som vi sagt här till varnadra

Som en meningslös inledning, sa jag inte nyss att jag skiter i all respekt ni snackar om?

Så säg mig, vad är dina skor?

Vänta lite, istället för att jag skriver om allt igen. Läs igenom vad jag skrev och vänd inte om allt, läs vad som står - det står tydligt att jag inte tycker att du är någon gud, utan att du verkar tro att du är något sådant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, inte riktigt. Hår går att klippa.

"Nu har jag blviti för mycket man.. får klippa mig lite"

"Min röst är för mörk .. får nog andas helium"

Pizkan: Förlåt, jag var visst inte gud. Dumt av mig att tro det. Jag är väl mer som du. En hjälplös undersåte utan fri vilja som krälar i svetten av våra medmänniskor. jajamensan.

Ska det dära tolkas som personangrepp?

Vi plockar sönder det dära, en sak itaget.

Vems undersåte?

Utan fri vilja? Jag bestämmer vad jag vill - till skillnad från vissa 'jag och mamma och pappa tycker likadant'.

Krälar och krälar, jag försöker hjälpa folk som har det tufft, jag kastar minsann inte burkar på hemlösa, svin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lika mycket som rösten gör.

Nja. Rösten kan faktiskt avgöra, du kanske inte vet om det i ditt huvud? Men hårets längd hänger verkligen inte på könet. Rösten kan lika väl vara från en tjej om man hör det, som i själva verket är en kille, och tvärtom. Men bara för att man lyssnar på hårdrock och har långt hår, (som t.ex i pKz's och mitt fall) så är man verkligen inte en tjej. Det är väll en helt annan sak med rösten, dock tror jag inte att Crice är kvinnlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska det dära tolkas som personangrepp?

Vi plockar sönder det dära, en sak itaget.

Vems undersåte?

Utan fri vilja? Jag bestämmer vad jag vill - till skillnad från vissa 'jag och mamma och pappa tycker likadant'.

Krälar och krälar, jag försöker hjälpa folk som har det tufft, jag kastar minsann inte burkar på hemlösa, svin.

Break-down:

Nej.

Högre Makters.

Är man då inte "gud" över sig själv?

"svin"? Moar, där går gränsen.. du ska FANIMIG INTE .. du, kanske har rätt. Jag är ett svin! Jag förtjänar inte att leva! Du har totalt ändrat min samhälls-uppfattning genom att skriva en mening! Hjelp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej hej! En sak till.

Ska ni argumentera, snälla. Ni reder knappast något genom att klaga på hur någon ser ut eller hur långt fram i 'utvecklingen' vissa kommit. Det visar bara att ni själva tydligen har stora brister på argument och att ni egentligen är besegrade.

En liten ändring, visste du, P-C, att ett svin är en djurart?

Förstår inte varför du tar åt dig, känner du dig träffad på något sätt?

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En liten ändring, visste du, P-C, att ett svin är en djurart?

Förstår inte varför du tar åt dig, känner du dig träffad på något sätt?

Då kanske vi ska spekulera lite om att när du sa "svin" så menade du det negativt, ajt?

"Svin" är en djurart, helt rätt. Det är också en god maträtt. Jag åt "svin" till middag ikväll. Kastar "svin" burkar på hemlösa? Nej, men jag gör det.

Tar inte åt mig. Du vet, ironi. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HOWHOW, här kommer rockens bidrag till diss.

Javisst, jag hatar allt förutom Kiss

Det enda som är bra med dig, är att din signatur är fin

DEN LIKNAR DARIN!

Till Crice och hans kompis Mahalo

Jag diggar inte en del folk, förståru då?

Sen leftbehind, du är helt okej.

Du förstår en sak, jag är inte tjej.

P-C, varför hjälper du mig?

Du & jag har varit ovänner, så säg.

Kariya, du är guden.

Snart kommer du förbiåkande med mopeden.

Grattis Kariya, snart åker gylfen ner.

Ta det lugnt bara, så får du nog mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kanske vi ska spekulera lite om att när du sa "svin" så menade du det negativt, ajt?

"Svin" är en djurart, helt rätt. Det är också en god maträtt. Jag åt "svin" till middag ikväll. Kastar "svin" burkar på hemlösa? Nej, men jag gör det.

Tar inte åt mig. Du vet, ironi. ^_^

Ja, du kastar på folk, inte för att du är ett svin eller svinig, utan för att du beteer dig som en idiot med noll i respekt eller hyfs för människor i samhället.

Men så brukar det vara så att så man beteer sig, så är man, så då kanske du är en idiot med noll i respekt och inget hyfs för människor i samhället.

Tar du inte åt dig? Nej, ingen märkte att du blev rasande för den lilla raden 'din feta jävla svin' i en av gtasajtens mest oseriösa rim-texter i historian.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, du kastar på folk, inte för att du är ett svin eller svinig, utan för att du beteer dig som en idiot med noll i respekt eller hyfs för människor i samhället.

Men så brukar det vara så att så man beteer sig, så är man, så då kanske du är en idiot med noll i respekt och inget hyfs för människor i samhället.

Tar du inte åt dig? Nej, ingen märkte att du blev rasande för den lilla raden 'din feta jävla svin' i en av gtasajtens mest oseriösa rim-texter i historian.

Men dra upp minnen, gör det. 100 spänn på att han hade glömt det. Fyfan va smart du måste känna dig nu. BRA!

@Kaller: 30 dagar, en månad. Jävligt mycket, Sen att han skriver med Crice account? Får man typ ha 2 account? Tänk. Snälla..?

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hrm. ^_^

Skaffa dig ett liv, ditt stora feta svin//

P-C är en tönt, säger ett småglin//

Har kommit över det. 43gd3 er ändå.

Men hördu, xPisc: Vad sägs som lite vapenstillestånd där vi helt enkelt försöker att inte quota varandras inlägg. För för det mesta blir jag bara sur och flamar. Du vet hur jag är..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...