Jump to content

Hittar inte gta sajten serier


50 cent
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Tycker pkz är mer man än du, Howiz.

Dude, vi ska inte hacka på crice men du ska hacka på oss? okej.

Dude, pKz är en fjortis och du är en 15-årig vit kille från östermalm som gärna klär sig i bandana? okej.

Dude, varför skulle jag klaga på din musik? Jag skulle aldrig kunna lyssna igenom en hel låt.

Well, det där var ju ett tag sen så plus att jag ser ju lite mer manlig ut när det är rätta färgen och storleken. ^_^

Jag hackar på er för att ni hackar på crice.

Nej jag är inte en 15-årig kille från östermalm, men jag är en 17-årig kille från hudiksvall om du ville veta. Nä, jag klär mig inte i bandana det där var som sagt ett tag sen.

Well good for you, men nu är det ju så att du har gjort det förr.

Nu orkar jag inte bråka något mer i det här, så puss på alla.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"What the fuck is going on here?" - Oscar Wilde upon seeing his wife banging two guys.

That is something i'm going to tell you, Hedersmedlem.

Oscar Wildes wife gets fucked with two guys, and then Oscar says: What the fuck is going on here?

@HOWHOW: Lägg upp en ny bild på dig då, och NEJ! Ta ingen från snyggast.com!

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well good for you, men nu är det ju så att du har gjort det förr.

Jag kritiserade din musik. Ärligt talat: lägg ner hiphop för evigt, tack.

Var inte meningen att "säga vad man tycker om den"? Att du blir sur/ledsen är lika logiskt som att bli sur/ledsen i signatur-tråden.

I CS-tråden snackar vi om CS. Inte frågar jag "hur bra jag är".

Missuppfatta mig rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@HOWHOW: Lägg upp en ny bild på dig då, och NEJ! Ta ingen från snyggast.com!

Skulle göra det men jag har ingen kamera tyvärr.

Nej varför skulle jag göra det? Jag slår alla dom där med hästlängder. >_<

Men nu ska jag kolla på film, och du, just DU PkZ är det inget fel på men var gosig mot mig och alla andra så är jag gosig tillbaka, okej?

Och sluta säga att folk ska slå mig, eller att du ska döda mig hela tiden. :ph34r:

P-C: Jag kan göra dig glad och säga att jag har det. ^_^

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle göra det men jag har ingen kamera tyvärr.

Nej varför skulle jag göra det? Jag slår alla dom där med hästlängder. >_<

Men nu ska jag kolla på film, och du, just DU PkZ är det inget fel på men var gosig mot mig och alla andra så är jag gosig tillbaka, okej?

Och sluta säga att folk ska slå mig, eller att du ska döda mig hela tiden. :ph34r:

P-C: Jag kan göra dig glad och säga att jag har det. ^_^

Haha! Nu när du har snackat skit om mig, min hårlängd och mina känslor så ska jag börja va snäll mot dig? Eat my shit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Nu när du har snackat skit om mig, min hårlängd och mina känslor så ska jag börja va snäll mot dig? Eat my shit.

Näääää, du får väl tumla runt i självömkan här om du vill det, men jag tror inte att det får dig att må bättre..

Och du snackade strunt om crice, så varför får jag inte göra det mot dig?

Men allvarligt, lägg av nu, annars får båda två en varning.

Fortsätt i PM om du absolut måste bråka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näääää, du får väl tumla runt i självömkan här om du vill det, men jag tror inte att det får dig att må bättre..

Hellre det än att pressa ihop all sorg och ilska till en boll för att sedan 10 år senare släppa ut den genom att skjuta alla i ICA-butiken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näääää, du får väl tumla runt i självömkan här om du vill det, men jag tror inte att det får dig att må bättre..

Du, en sak ska du få höra. Jag har gått igenom mycket skit. Både skoj, och surt.

Och nu, mår jag fan bättre än den dagen jag föddes. Och allt det beror på 3 personer. P-C, Kariya och Johanna. Sen alla, som mer eller mindre gillar mig. Man vet fortfarande att utifall man skulle behöva hjälp med något. Så finns dom där för en. Fast nu har jag lärt mig & klara mig på mig själv. Något som andra också skulle behöva. Men, men.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nåde dig, HOWHOW om du kommer och säger att pkz är patetisk nu.

Säger du: "HÖHÖ VÄNNER ÖVER NÄTET??+ HEHE NÖRD!" så ska du veta att bara för att man inte runkar av den ena så kan man fortfarande bry sig. Du kanske inte förstår men men..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är, på tiden att detta bryter ut, för det har legat i siffrorna hela tiden.

P-C, vi börjar med dig.

Du har kommit hit som en tecknande kille, som verkar ofarlig och trevligt tills du nångång började käfta om något riktigt vidrigt.

Du har mist all respekt, åtminstånde av mig och flera andra (tro mig, jag vet).

Jag förlorar säkert respekt på det här, men se, jag skiter i respekten ni har för mig men jag skiter då inte i hur du tror att du kan tralla runt här som någon jävla gud.

Du har vid flera tillfällen klagat på folk som skapat trådar som redan finns.

Trots detta skapar du en tråd om en Counter-strike match du och tre andra spelade, förfan - CS har en helt egen jävla tråd där ni kan ta era matcher eller ska ni skapa en tråd för varje match?

pKz, jag vet inte vad som tagit åt dig, men jag vet att jag undvikit dig så mycket jag kunnat eftersom att du alltid verkat lite smådryg dock än trevlig.

Det här med pausen mellan dig och din flickvän verkar tagit dig hårt - vilket jag har full förståelse för men låt det inte komma ut över oss som inte gjort dig ett skit.

Jag skulle kunna säga saker om dig och dina relationer som inte skulle vara trevligt, men jag kan då minsann visa hyfs och hålla det tillbaka.

Än en gång, jag kommer alltid kämpa för ett trevligt forum och kämpa för att Fredrico skall komma tillbaka, vilket han kanske gör om jag (som han själv sade) får tillbaka den gamla stämningen som fanns från pixelcity och bakåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är, på tiden att detta bryter ut, för det har legat i siffrorna hela tiden.

P-C, vi börjar med dig.

Du har kommit hit som en tecknande kille, som verkar ofarlig och trevligt tills du nångång började käfta om något riktigt vidrigt.

Du har mist all respekt, åtminstånde av mig och flera andra (tro mig, jag vet).

Jag förlorar säkert respekt på det här, men se, jag skiter i respekten ni har för mig men jag skiter då inte i hur du tror att du kan tralla runt här som någon jävla gud.

Du har vid flera tillfällen klagat på folk som skapat trådar som redan finns.

Trots detta skapar du en tråd om en Counter-strike match du och tre andra spelade, förfan - CS har en helt egen jävla tråd där ni kan ta era matcher eller ska ni skapa en tråd för varje match?

pKz, jag vet inte vad som tagit åt dig, men jag vet att jag undvikit dig så mycket jag kunnat eftersom att du alltid verkat lite smådryg dock än trevlig.

Det här med pausen mellan dig och din flickvän verkar tagit dig hårt - vilket jag har full förståelse för men låt det inte komma ut över oss som inte gjort dig ett skit.

Jag skulle kunna säga saker om dig och dina relationer som inte skulle vara trevligt, men jag kan då minsann visa hyfs och hålla det tillbaka.

Än en gång, jag kommer alltid kämpa för ett trevligt forum och kämpa för att Fredrico skall komma tillbaka, vilket han kanske gör om jag (som han själv sade) får tillbaka den gamla stämningen som fanns från pixelcity och bakåt.

Oj det där var ord och inga visor...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är, på tiden att detta bryter ut, för det har legat i siffrorna hela tiden.

P-C, vi börjar med dig.

Du har kommit hit som en tecknande kille, som verkar ofarlig och trevligt tills du nångång började käfta om något riktigt vidrigt.

Du har mist all respekt, åtminstånde av mig och flera andra (tro mig, jag vet).

Jag förlorar säkert respekt på det här, men se, jag skiter i respekten ni har för mig men jag skiter då inte i hur du tror att du kan tralla runt här som någon jävla gud.

Du har vid flera tillfällen klagat på folk som skapat trådar som redan finns.

Trots detta skapar du en tråd om en Counter-strike match du och tre andra spelade, förfan - CS har en helt egen jävla tråd där ni kan ta era matcher eller ska ni skapa en tråd för varje match?

pKz, jag vet inte vad som tagit åt dig, men jag vet att jag undvikit dig så mycket jag kunnat eftersom att du alltid verkat lite smådryg dock än trevlig.

Det här med pausen mellan dig och din flickvän verkar tagit dig hårt - vilket jag har full förståelse för men låt det inte komma ut över oss som inte gjort dig ett skit.

Jag skulle kunna säga saker om dig och dina relationer som inte skulle vara trevligt, men jag kan då minsann visa hyfs och hålla det tillbaka.

Än en gång, jag kommer alltid kämpa för ett trevligt forum och kämpa för att Fredrico skall komma tillbaka, vilket han kanske gör om jag (som han själv sade) får tillbaka den gamla stämningen som fanns från pixelcity och bakåt.

Säg det du bara, jag vill bara veta vad folk har emot mig.. Har hört mycket om mig under mina år som människa. Allt från Cstönt till bög/tjej.

Säg det i pm, om det är så otrevligt. 'Gillar' dig också, har ärligt t.om ritat xPisc på borden i skoan, sådär som i din signatur för jag tycker nicket i sig är så nice, och att .. jadu, jag vet inte. Det är så coolt bara. Hoppas du inte har något emot det.

Sen det där med pausen: Har inte haft en tjej på 4-5 år, och sen vill hon ta en paus. Visst skulle det kännas bra, men men. Jag är inte den starka typen, både fysiskts och psykist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

P-C, vi börjar med dig.

Du har kommit hit som en tecknande kille, som verkar ofarlig och trevligt tills du nångång började käfta om något riktigt vidrigt.

Du har mist all respekt, åtminstånde av mig och flera andra (tro mig, jag vet).

Jag förlorar säkert respekt på det här, men se, jag skiter i respekten ni har för mig men jag skiter då inte i hur du tror att du kan tralla runt här som någon jävla gud.

Detta är inte dekrim, där den som har mest "respekt-poäng" hänger på någon topplista. Här är vi alla nakna och slåss endast med ord och eventuellt spott. Jag är otrevlig/dryg? Visst, skulle du vara också om du var i mina skor.

Jag är gud? Om du säger det, så. Ser mig själv inte som något slags högre väsen.

Hyckleri? Visst.

Om du tycker att jag är dryg så borde du kolla ignom dina egna inlägg en gång.

edit: bra att detta äntligen kom av stapeln. Jag tror nog vi alla längtat att säga det som vi sagt här till varnadra

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...