Jump to content

Hittar inte gta sajten serier


50 cent
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Hoho... "rövslickar" Mahalo? Nej, men jag respekterar honom, och vänder inte kappan för vinden när han, berusad, spammar ner forumet. Och jag framförde ett uttalande åt honom, ja. Om du orkade läsa igenom vad han skrev om sin situation, så skulle du nog förstå lite bättre. Jag tigger inte om att de ska släppa tillbaka honom, då han inte ens vill det själv, men framför allt eftersom det är en världslig sak, i Karlssons egna ord.

Tagga ner lite, nu. Jag minns inte vad vi tjafsade om från början, och knappt vad jag själv har skrivit nu, eftersom det har tagit mig runt åtta minuter, men eh...

There's In A Fish In My Leotards

- Mahalo

Du förvirrar mig lite nu.

Du skriver texten med utgångsformen "Jag respekterar Maholo" sedan står det i slutet "- Maholo"

Vi kanske ska komma överens om vem som skriver vad nu här såvida inte maholo skriver ur din sikt.

Ville bara ha allt klart för mig.

@pico: sad, no. true, why not, indeed?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du börjar meningen med: Du respekterar Mahalo, sen skriver du Mahalo i slutet? M'kay..?

Så, om man är berusad så får man göra vad man vill?

Super jag, skjuter 3 personer. Så får jag t.ex komma ut om 4 månader? (Egentligen förevigt, enligt mig. Ja, jag överdriver. Men det är fortfarande regler/lagar)

Lagar är lagar, även på internet som i verkligheten.

Inte mitt fel att han slår sitt ex, tänder eld på en duk och sen kommer hem, och har roligt på ett forum..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du förvirrar mig lite nu.

Du skriver texten med utgångsformen "Jag respekterar Maholo" sedan står det i slutet "- Maholo"

Jo, det är ungefär hela poängen. Anspelar på HST:s och Mahalos sätt att avsluta större texter, men ändå med glimten i ögat då jag skriver helt irrelevant dravel. Det kommer inte bringa mycket klarhet för dig, men det är för att du inte är lämpad att förstå min nivå av tänkande. Detta betyder inte att du är korkad på något sätt, kanske snarare tvärtom.

English, Motherfucker - Do You Speak It?

- Mahalo

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det är ungefär hela poängen. Anspelar på HST:s och Mahalos sätt att avsluta större texter, men ändå med glimten i ögat då jag skriver helt irrelevant dravel. Det kommer inte bringa mycket klarhet för dig, men det är för att du inte är lämpad att förstå min nivå av tänkande. Detta betyder inte att du är korkad på något sätt, kanske snarare tvärtom.

English, Motherfucker - Do You Speak It?

- Mahalo

Har en teori:

Crice och Maholo är kanske samma person? Jag menar, crice är ju 13 år men kanske rätt mogen för sin ålder (själsligt mogen, då) och kan inte leva ut sina fantasier om att sitta och lyssna på Bob Dylan med ett överfullt askfat samtidigt som han avnjuter ett glas vodka. För att kunna göra detta skapades Maholo. Maholo var det som crice inte kunde vara. Detta är ju förstås bara en förvirrad pojkes tankegångar men det verkar ju som ni är två pusselbitar som inte är ämnade att passa in i någonting utom varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra teori... jag är inte tretton år gammal, utan jämngammal med dig, men fint tänkt i alla fall. Fight Club-aktigt och erotiskt, I like.

Hit Me, Baby

- Mahalo

Men snälla, är det Crice eller Mahalo?

För jag tror inte Mahalo är jämngammal som P-C, och inte du heller Crice. Med tanke på 'Video 9' & 'Video 10'

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahaha P-C snälla, fyfan jag har fan fått nog av dig nu alltså.

Kan du gefan i att vara allmänt jävla dryg mot allt och alla någon jävla gång?

Tror du att du får någon jävla sorts respekt för det eller?

Gå och lira ditt jävla CS eller byt till ett annat forum, eller förändra din stil totalt, och säg inte "det är såhär jag är" isåfall är du då inte välkommen här, inte av mig åtminstone, och nu kommer du väl antagligen skriva att jag är omogen eller någonting, eller klaga på min musik eller något sånt.

Och PkZ, vadå pipröst? Klipp dig du då din jävla hårdrockare, det är exakt samma jävla sak. Och kom inte med "Buhu, jag orkar inte mer får höra det hela tiden, jag är en fjortis och gråter nu".

Gefan i att hacka på Crice nu, och fattar ni inte att han skriver citat från mahalo på slutet bara?

Peace nigguz.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahaha P-C snälla, fyfan jag har fan fått nog av dig nu alltså.

Kan du gefan i att vara allmänt jävla dryg mot allt och alla någon jävla gång?

Tror du att du får någon jävla sorts respekt för det eller?

Gå och lira ditt jävla CS eller byt till ett annat forum, eller förändra din stil totalt, och säg inte "det är såhär jag är" isåfall är du då inte välkommen här, inte av mig åtminstone, och nu kommer du väl antagligen skriva att jag är omogen eller någonting, eller klaga på min musik eller något sånt.

Och PkZ, vadå pipröst? Klipp dig du då din jävla hårdrockare, det är exakt samma jävla sak. Och kom inte med "Buhu, jag orkar inte mer får höra det hela tiden, jag är en fjortis och gråter nu".

Gefan i att hacka på Crice nu, och fattar ni inte att han skriver citat från mahalo på slutet bara?

Peace nigguz.

Jag kan klippa mig, den dagen Crice låter som en man. *Väntar 10 år.*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla, är det Crice eller Mahalo?

För jag tror inte Mahalo är jämngammal som P-C, och inte du heller Crice. Med tanke på 'Video 9' & 'Video 10'

Jag är femton, P-C är femton, och Mahalo är... tjugo-någonting.

Ehm, jaja, nu har vi trasslat in oss i ett garnnystan i hörnet. pKz, jag har inte tagit mig tid att kolla upp varför vi började tjafsa; men jag har väl inget emot dig, egentligen. P-C, du och jag har debatterat förr, och jag har aldrig riktigt uppskattat dina åsikter om samhället, men du är väl rätt reko du med... antar jag.

Orkar inte fortsätta skriva här mer, och ni får kalla det vad ni vill. Ha det kul. Hihi.

"Maholo" Is Almost Spanglish For "Asshole"

- Mahili

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Undra vem som skulle bli rädd om vi säger 5 st hårdrockare med skinnjackor, fluffigt hår gick emot dig.

Jag har inte sagt att du skulle bli rädd, och jag tror inte att 5 hårdrockare med fluffigt hår (För fluffigt hår måste man ju ha annars blir ingen rädd) skulle gå emot mig heller för den delen.

Vad hade det med något att göra förresten? >_<

Vad blir man mest rädd för? En man som ser ut som en man, eller en man som ser ut som en kvinna, det är frågan. ^_^

Mog1.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@HOWHOW: När du gick på att jag visar mina känslor offentligt och sån't, var ju jättetufft. Då, när jag var i en jävligt ledsamt situation, så ska du på mig endå?

Bättre och gråta ut ordenligt en gång, än och hålla det inne till en stor boll och försöka må bra fast det inte går.

Jaadu, jag må se ut som en kvinna. Men då ska vi INTE gå in på vad du ser ut som.

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@HOWHOW: När du gick på att jag visar mina känslor offentligt och sån't, var ju jättetufft. Då, när jag var i en jävligt ledsamt situation, så ska du på mig endå?

Bättre och gråta ut ordenligt en gång, än och hålla det inne till en stor boll och försöka må bra fast det inte går.

Jaadu, jag må se ut som en kvinna. Men då ska vi INTE gå in på vad du ser ut som.

Jag försökte inte vara tuff.

Jag tror inte crice blir allt för glad när du säger att han har pipröst och inte låter som en man heller?

Och varför söka tröst på ett forum om GTA, här är alla psykopater som äter hjärna till frukost.

Hmm.. Skäms inte över hur jag ser ut, jag tycker att jag ser skitbra ut faktiskt. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan sluta kommentera dina dåliga svar när du ser ut som en man.

Tycker pkz är mer man än du, Howiz.

Dude, vi ska inte hacka på crice men du ska hacka på oss? okej.

Dude, pKz är en fjortis och du är en 15-årig vit kille från östermalm som gärna klär sig i bandana? okej.

Dude, varför skulle jag klaga på din musik? Jag skulle aldrig kunna lyssna igenom en hel låt.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag försökte inte vara tuff.

Jag tror inte crice blir allt för glad när du säger att han har pipröst och inte låter som en man heller?

Och varför söka tröst på ett forum om GTA, här är alla psykopater som äter hjärna till frukost.

Hmm.. Skäms inte över hur jag ser ut, jag tycker att jag ser skitbra ut faktiskt. >_<

Jaa, men då får han väl ta åt sig då.

Söker tröst? Snarare någon som man kan prata ut med. Jävligt skönt faktist.

Jaa, men va bra att du tycker du ser snygg ut. Då kan du ju testa runka framför en spegel. ^_^

Själv så tycker jag inte jag ser bra ut, lite längre hår bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...