Wicked_akuba Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Denna versionen är otroligt bra!! MYCKET nya saker inlagda, vädret är t.e.x synkat. Ladda ner här. Läs mer här. Nu kan det roliga börja! Detta är bara en alpha, den fulla versionen kommer inom kort och den heter kanske 0.2. Verkar kul längtar bara tills jag skaffar SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Kan man ha vapen på moden? (gta t) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxxel Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Bara jag som fått problem med GTASA efter att man installerat GtaT?? alla har funkar finfint i en vecka typ fram till nu.. när jag startar mitt gtasa vanligt för att klara uppdragen i singleplayer så startas gtat hela tiden o så kan jag inte ladda mina sparade filer för att då krashar spelet.. överstörigt! =(( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jag kan inte starta ens, det kommer upp Can´t connect to server, probably he is off! vet nån felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bär Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Hoppas du skojar, sämsta skit jag ens FÖRSÖKT att ens starta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jag kan inte starta ens, det kommer upp Can´t connect to server, probably he is off! vet nån felet? Kanske att servern är nere och serverlistan inte uppdaterad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DJTaz Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 (redigerad) Ja men det har varit så länge nu *EDIT* den är alltid nere *EDIT2* nu funkar det men jag blir kicka efter typ 3 - 5 min Redigerad 16 oktober, 2005 av DJTaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 När man Laddat ner filen E de bara å klicka på den å Kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kill_me Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Kaboom kan inte du köra en server också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Kaboom kan inte du köra en server också? He is gone, he is gone from this hell, he is gone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Aa märkte det, kunde spela nån minut sen crachade spelet, har installerat om mitt gta nu o ska testa sen =) Samma fär mig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts