Jesper Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vet någon om det finns ett litet spel med ragdoll fysik som man ska köra på en gubbe så man kan se hur det blir när man kör på någon för i filmer så flyger ju all typ 200m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Det finns et skit roligt spel där man ska göra så att en kille i en last bil ska flyga så långt han bara kan och så ska man bygga en sån effektiv vägg eller hinder så att han flyger ännu längre. det spelet är sååååå roligt å leka med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 OK är det ett gratis spel? eller åste man leta efter det? vad heter det iså fall? mycke frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ja det var gratis men mer kommer jag inte ihåg. om jag visste vad det heter så skulle jag ladda ner det igen men det var ganska länge sen men det är såååå roligt spel det är ett beroende framkallat spel som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ok ingen annan som vet vad det heter? blev ännu mer sugen på att spela nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Finns ett spel som heter Truck Dismount, handlar om att göra så mkt skada som möjligt på en kille. En lastbil kör i en viss hastighet så kan man lägga till ramper och sånt. Företagets hemsida http://jet.ro/dismount/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Sen finns det något liknande där man puttar ner en gubbe för en trappa, kommer ej ihåg vad det heter. Ska se om jag hittar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Sen finns det något liknande där man puttar ner en gubbe för en trappa, kommer ej ihåg vad det heter. Ska se om jag hittar det. Tror spelet du menar finns i min länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Tror spelet du menar finns i min länk Aaah tänkte bara på att lastbilen fanns där, kollade inte på länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Finns ett spel som heter Truck Dismount, handlar om att göra så mkt skada som möjligt på en kille. En lastbil kör i en viss hastighet så kan man lägga till ramper och sånt. Företagets hemsida http://jet.ro/dismount/ DET VAR DET SPELET JAG MENA! ok jag hade lite fel han skulle inte flyga så långt som möjligt han skulle ta så mycket skada som möjligt men det spelet för fortfarande så himla roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Excuse moi!? Men vad är Ragdoll för något? Har alltid undrat vad det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Excuse moi!? Men vad är Ragdoll för något? Har alltid undrat vad det är! Är inte säker men tror det är någon slags teknik som gör att gubben rör sig på ett visst sätt utan att utvecklarna behöver programmera in det, eller nåt liknade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Man kan fixa physic push scale på CS S så att dom flyger typ 1000 mil! Redigerad 30 september, 2005 av XaeRo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Excuse moi!? Men vad är Ragdoll för något? Har alltid undrat vad det är! Precis som Radiuz sa är det när föremål i spel, reagerar efter med vilken kraft och hur saker och ting integrerar med dem. Rörelserna är alltså inte animerade. Max Payne 2, Half Life 2 och Hitman 2 samt contracts är exempel på sådanna spel. Kolla in detta "spelet" också http://www.puffgames.com/boneless Redigerad 30 september, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ok tack för svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts