Kaboom Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Läs detta: http://opius.dalpura.com/blog.php?show=55 Denna passar både in här och i Modding forumet, så jag var lite osäker. Redigerad 30 september, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Den gör så man inte kan lägga in mods? Extremt nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Den gör så man inte kan lägga in mods? Extremt nödvändigt. Ja extremt nödvändigt för att få alla kärringar att hålla tyst om att man kan få fram sexscener. =( Tyvärr. Det är affärer det handlar om och jag tror nog att Rockstar Games innerst inne vill få upp deras GTA-community på fötterna igen, men att utgivarna har fått mycket skit på sig för hot coffee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ja extremt nödvändigt för att få alla kärringar att hålla tyst om att man kan få fram sexscener. =( Tyvärr. Det är affärer det handlar om och jag tror nog att Rockstar Games innerst inne vill få upp deras GTA-community på fötterna igen, men att utgivarna har fått mycket skit på sig för hot coffee. Men det gjordes ju en patch förr som gjorde att man inte kunde ha just den moden. Den här var väl för exakt ALLA mods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Men det gjordes ju en patch förr som gjorde att man inte kunde ha just den moden. Den här var väl för exakt ALLA mods? Ja............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Men det gjordes ju en patch förr som gjorde att man inte kunde ha just den moden. Den här var väl för exakt ALLA mods? Antar att det inte gick att stoppa helt, vilket jag inte tror att den nya patchen heller kommer att klara av! Och dessutom... Vem fan installerar en patch som gör ett spel sämre? Jag kör fortfarande med 1.0 för patcharna har ju inte precis gjort SA smidigare eller mer buggfritt - bara förstört det för mod-communityt. Tvätta bilar... Trams! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det finns en mod som gör att biltvättarna funkar - dock så pillar man i main.scm filen då, och då behövs inte patchen om man inte har ljudbugg, men den går oftast att lösa på ett annat sätt. @Ufosxm: Vem har sagt nåt om att installera? Det är förmodligen 2.0 som kommer att börja säljas i affären, och ersätta 1.0 versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vem har sagt nåt om att installera? Eftersom 1.1 kom ut som en patch så antog jag att det här också skulle göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Ett GTA som inte går att modda. Det känns helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts