xPisc Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Gött. *allt släcks ner och Pico kommer fram i en glittrig kostym omgiven av en massa små ungar* HEAL THE WOOORLD. MAKE IT A BETT-AH PLACE FOR YOOOU AND FOR MEEE. Är inte homosexuell, for the record. It's scratched. I love you (I'm not gay, just an open-minded guy) Redigerad 1 oktober, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Yay... jag och Pico fixade skivan. Let's take care of our pets! "Now the moon is almost hidden The stars are beginning to hide The fortunetelling lady Has even taken all her things inside All except for Cain and Abel And the hunchback of Notre Dame Everybody is making love Or else expecting rain And the Good Samaritan, he's dressing He's getting ready for the show He's going to the carnival tonight On Desolation Row" Snyftie, snyftie. Äsch, ska vi ta och diskutera lite homosexualitet istället? Okej... vilka homoutyck gillar ni bäst? Jag föredrar det där high-pitchade "HEEEEJ!" som de frenetiskt skriker ut innan de analkopulerar varandra... Men så säger man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Yay... jag och Pico fixade skivan. Let's take care of our pets! "Now the moon is almost hidden The stars are beginning to hide The fortunetelling lady Has even taken all her things inside All except for Cain and Abel And the hunchback of Notre Dame Everybody is making love Or else expecting rain And the Good Samaritan, he's dressing He's getting ready for the show He's going to the carnival tonight On Desolation Row" Snyftie, snyftie. Äsch, ska vi ta och diskutera lite homosexualitet istället? Okej... vilka homoutyck gillar ni bäst? Jag föredrar det där high-pitchade "HEEEEJ!" som de frenetiskt skriker ut innan de analkopulerar varandra... Men så säger man inte. Alla med rosa t-shirtar ser jag som bögar. Eller sånna som går med spänniströjja så man typ ser ryggen genom magen på dom. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 (redigerad) Snyftie, snyftie. Äsch, ska vi ta och diskutera lite homosexualitet istället? Okej... vilka homoutyck gillar ni bäst? Jag föredrar det där high-pitchade "HEEEEJ!" som de frenetiskt skriker ut innan de analkopulerar varandra... Men så säger man inte. Vad sägs om "Nä men gud vad gullig" vilken vanligtvis sägs när en hord bögar står i en ring och tittar på något mystiskt snett neråt. Vi vanliga döda får aldrig riktigt en glimt av vad som är så gulligt, och inte får vi veta varför Richard har en så luden rygg heller. Skandal uttrycker jag mig lite katchigt, och inte på ett positivt lite sarkastiskt/erotiskt vis heller. Redigerad 2 oktober, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Vad sägs om "Nä men gud vad gullig" vilken vanligtvis sägs när en hord bögar står i en ring och tittar på något mystiskt snett neråt. Vi vanliga döda får aldrig riktigt en glimt av vad som är så gulligt, och inte får vi veta varför Richard har en så luden rygg heller. Skandal uttrycker jag mig lite katchigt, och inte på ett positivt lite sarkastiskt/erotiskt vis heller. Till vilket Oscar Wilde säger vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Till vilket Oscar Wilde säger vad? Något om tyska läderbögar och spanking. Förstod inte så mycket, han är full som ett svin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Nope, tjejer e de bästa som finns ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Nope, tjejer e de bästa som finns ! W0rd. Jag tycker det är äckligt att gå runt på stan och så finns det killar som tänder på en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 W0rd. Jag tycker det är äckligt att gå runt på stan och så finns det killar som tänder på en! Vad är det som är så äckligt med det? det verkar som är rädd för att bögarna ska börja klänga på en vilja ha sex med en som det vore översexuella bara för att de gillar killar det hade dock varit väldigt trevligt om tjejer var sånna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Men jag har inget emot bögar, dom kan va as skysta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Vote: Nej, inte vad jag vet. Men jag säger som P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Men jag har inget emot bögar, dom kan va as skysta. Jaså, det kan dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Roligt fenomen: alla heterosexuella tror att den homosexuella i fråga alltid är överkåt och oerhört attraherad av just honom. Storhetsvansinne goes antiklimax. Svar nej, jag är inte homosexuell. Skulle dock vara trevligt att vara bi... ...men vem vet, det kanske jag är. Yet to find out. Redigerad 16 oktober, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Vote: som 170st atm, Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts