Jump to content

Är du homosexuell?


Kaboom
 Share

Är du homosexuell?  

200 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 175
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men varför ska allt handla om mig, hela tiden? Nu svävar vi in på helt andra frågor, men det här forumet är helt fucked. Döp om sidan till "Debatt-och tjafssidan", men ett tillhörande forum. All tyngd ligger på Allmänt och Musik, Film & Grafik. Ingen skulle lyfta ett ögonbryn om GTA-delarna en dag var borta. Jag kan lova att mer än hälften av alla som besöker forumet, dagligen, bara kommer för att skriva i Allmänt. Shit, ta mig som exempel. Jag har över tretusen inlägg, och förmodligen ligger de flesta av dem just här. Vi bråkar om samhället, om "newbs", om utseende, om musiksmak, om spam, om datorer och om öppna fönster. Var kommer Grand Theft Auto in i bilden? På sidan om allt detta, som bäst. Med dessa ord så kan jag ju bara konstatera att jag inte platsar här. Visst, en riktigt snyfthistoria - men ärligt talat...

Vi har förpassat de riktiga idiotfallen till San Andreas-delen, men en del håller sig kvar här. Ärligt talat; vad tjänar det till att bråka här? Vi känner inte varann, och är lika med intet i varandras ögon. Tog pKzs och P-Cs kommentarer verkligen så hårt på mig? Dunkade de in sanningen i mitt huvud? Njae, inte riktigt. Jag har verkligen ingen lust att försvara mig inför människor som jag anser vara korkade, men er bild av mig är helt fel, kan jag säga. Filmerna som Nix postade är från en herrans lång tid sedan, och jag minns dem knappt. Ehm, jag har förändrats en del, to say the least. Inte för att eran bild av mig spelar någon roll, och nu menar jag hela forumet, men en smärre uppdatering vore inte helt till skada. Jaja... nog med filosferande; ha så kul, och jag hoppas att ni vaknar upp och förstår hur mycket tid ni förlorade framför er artificiella surrogatmorsa, nedklankandes på personer som inte spelar någon som helst roll för er, egentligen. Nu känner jag mig lite smått idiotisk, men det spelar ingen roll, då ingen av större betydelse för mig läser detta. Visst, jag är en idiot som tar mig tid att skriva den här gigantiska textklumpen, och jag känner av det så smått själv, men... märker någon om jag bara skriver helt slumpartat utvalda ord, förresten? Ni kan inte tro det själva men en pingvin kan äta tre sälar utan att få magknip. Ja. Som sagt, Ginsberg skulle ha klagat på sättet vi uppför oss, sekunderna innan han tände på bången och smög iväg till ett stilla hörn, men spelar det någon roll? Njet, inte gör ni det heller. Oh, vad mycket du har läst nu. För du har väl läst allt? Bra. Som sagt, Allen skulle knackat på hos Oscar Wilde, och sedan skulle de successivt örfila oss alla.

Peace.

Hoho... så mycket dumt man skriver när man är trött. NU TYCKER JAG ATT VI DRAR IGÅNG LITE BRÅK! P-C LIKNAR MEST EN HUND, PKZ ÄR EN BÄVER, HOWHOW ÄR EN JÄVLA GIRAFF OCH XPISC ÄR EN MYRSLOK! HIT ME BABEEEEH.

Nej. Allen är sur nu.

EDIT: Stavfel smiskar mig så gott.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoho... så mycket dumt man skriver när man är trött. NU TYCKER JAG ATT VI DRAR IGÅNG LITE BRÅK! P-C LIKNAR MEST EN HUND, PKZ ÄR EN BÄVER, HOWHOW ÄR EN JÄVLA GIRAFF OCH XPISC ÄR EN MYRSLOK! HIT ME BABEEEEH.

Nej. Allen är sur nu.

EDIT: Stavfel smiskar mig så gott.

..och du är min myrslok :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crice: Jag accepterar dig som den människan du är. Fortsätt att vara du så är jag glad.

Saken är den att jag inte orkar. Jag funderar på varför jag skrev det där, men jag antar att det är någon sorts ursäkt för allt skit jag gjort. Men jag vill inte låta så jävla melankolisk.

Yayayay, humörsvängningar for the win. Fast nu faller jag bara tillbaka i gamla spår. Jag får väl anta att det är hit man går när man måste lätta sitt hjärta, glatt eller argt, och inga nära och kära kan lyssna på en. Hoho...

Men hör ni, varför ni vara så elaka mot varandra, eh? Varför ni klaga på varandra för varandras musiksmak, språkkunskaper och intelligens, eh? För ni vara ytterst patetiska, och inte ett uns bättre än jag, eh...

Fjärde stycket. Here comes the thunderball. Vad stoppar vi in här? Hmm, hmm, hmmm, ett farväl? Nej, jag tänker inte be om er uppmärksamhet och sedan dra härifrån. Kanske. Hmm, att göra det här stycket lite längre vore skoj... vi kanske ska tala om bögar, nu? Eller "homosexuella" menar jag. Hoho, bögar heter det ju inte. Vi kallar ju inte svarta för "negrer", ty det vore omoraliskt och barnen skulle hamna på Kumla. Eller Hall. Fråga SlewME. Eller Gubben i Månen.

Han är bög, han.

Usch, vad trött jag känner mig... god natt. Imorgon finns inte det här kvar, okej? Bra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge exempel. Man missar en hel del

Säg P-C, han har alltid varit negativ (såsom många av oss andra) mot att folk skapar trådar om sådant som redan finns.

Häromdagen gjorde han samma sak, fast graden värre.

En tråd om att fyra stycken på forumet skulle spela en Counter-strike match, va? Räcker det inte med en klistrad Counter-strike tråd?

En fågel viskade mig nyligen i örat att han nyligen gjort samma sak, fast om något problem om hans dator, och det finns redan en datorhjälpstråd.

Han skyllde visst bort sig om att han inte visste, okej, man kan inte veta allt men om man säger till folk att använda sökfunktionen borde man pröva att använda den själv.

Sen har vi väll en hel drös spammande folk i SA-delen där de skriver totalt oförståeliga inlägg. Vet dock inte om det är ditt arbete att rensa bland de som skriver där, men de som har det uppdraget kanske borde vara lite mer aktiva.

Har pratat med en del gamla medlemmar och de alla som besökt sidan nu för att kolla läget tycker att det ser otrevligt ut eftersom att det är så mycket meningslöst spammande och inläggen är mer eller mindre idiotiska.

Idag har jag själv inte varit en regel-lydig pojke, jag har skrivit i en tråd som egentligen borde blivit låst från början och bidragit till ett litet krig i en liten tråd.

Dock tycker jag att det var bra att det hände, något måste ske, något måste förändras.

Jag vet inte, jag kanske överdriver, eller det gör jag, det är bara ett forum, men det känns så kalt på något sätt och detta är det enda forumet jag någonsin gillat, åtminstånde då för de knappt 2 år sedan jag registrerade mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säg P-C, han har alltid varit negativ (såsom många av oss andra) mot att folk skapar trådar om sådant som redan finns.

Häromdagen gjorde han samma sak, fast graden värre.

En tråd om att fyra stycken på forumet skulle spela en Counter-strike match, va? Räcker det inte med en klistrad Counter-strike tråd?

En fågel viskade mig nyligen i örat att han nyligen gjort samma sak, fast om något problem om hans dator, och det finns redan en datorhjälpstråd.

Han skyllde visst bort sig om att han inte visste, okej, man kan inte veta allt men om man säger till folk att använda sökfunktionen borde man pröva att använda den själv.

Sen har vi väll en hel drös spammande folk i SA-delen där de skriver totalt oförståeliga inlägg. Vet dock inte om det är ditt arbete att rensa bland de som skriver där, men de som har det uppdraget kanske borde vara lite mer aktiva.

Har pratat med en del gamla medlemmar och de alla som besökt sidan nu för att kolla läget tycker att det ser otrevligt ut eftersom att det är så mycket meningslöst spammande och inläggen är mer eller mindre idiotiska.

Idag har jag själv inte varit en regel-lydig pojke, jag har skrivit i en tråd som egentligen borde blivit låst från början och bidragit till ett litet krig i en liten tråd.

Dock tycker jag att det var bra att det hände, något måste ske, något måste förändras.

Jag vet inte, jag kanske överdriver, eller det gör jag, det är bara ett forum, men det känns så kalt på något sätt och detta är det enda forumet jag någonsin gillat, åtminstånde då för de knappt 2 år sedan jag registrerade mig

Haru, jag kan inte minnas att jag nånsin sagt "SÖK!!". Jag har skrivit att det redan finns en liknande tråd. Dude, om jag ska söka så är jag inte säker på vad man ska söka på. Jag kan inte förvänta mig att allt har en officiell tråd. Om jag nu hade lagt märke till tråden hade jag ju skrivit i den. Jag vet att det var dumt av mig att skapa en ny tråd angående en match. Att försöka smiska ner det från skalle till lill-tå hjälper inte.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haru, jag kan inte minnas att jag nånsin sagt "SÖK!!". Jag har skrivit att det redan finns en liknande tråd. Dude, om jag ska söka så är jag inte säker på vad man ska söka på. Jag kan inte förvänta mig att allt har en officiell tråd. Om jag nu hade lagt märke till tråden hade jag ju skrivit i den. Jag vet att det var dumt av mig att skapa en ny tråd angående en match. Att försöka smiska ner det från skalle till lill-tå hjälper inte.

Tycker då att du borde ta ett straff eftersom att du mer eller mindre begick ett regelbrott fullt medvetet och efter att ha sagt åt andra medlemmar.

Det är inte schysst och kommer aldrig vara, att hjälpa andra och säga att 'Det finns redan en tråd som hamnar om samma sak' är en god gärning.

Att lacka ut och bli allmänt vresig om stackarn är inte bra, det är elakt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat; att ni ens orkar...

Visst stör vi oss alla på varann, men varför ska man försöka sätta dit varandra? xPisc, P-C, pKz och jag... fan vad dumma vi var ikväll. Kan vi inte bara alla ge varandra artificiella axelklappar, åtföljda av elektoniska lyckönskningar? Nej, nu tar vi in lite posei i bilden;

"The circus is in town

Here comes the blind commissioner

They've got him in a trance

One hand is tied to the tight-rope walker

The other is in his pants

And the riot squad they're restless

They need somewhere to go

As Lady and I look out tonight

From Desolation Row"

Ah... lättnad, visst?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat; att ni ens orkar...

Visst stör vi oss alla på varann, men varför ska man försöka sätta dit varandra? xPisc, P-C, pKz och jag... fan vad dumma vi var ikväll. Kan vi inte bara alla ge varandra artificiella axelklappar, åtföljda av elektoniska lyckönskningar? Nej, nu tar vi in lite posei i bilden;

"The circus is in town

Here comes the blind commissioner

They've got him in a trance

One hand is tied to the tight-rope walker

The other is in his pants

And the riot squad they're restless

They need somewhere to go

As Lady and I look out tonight

From Desolation Row"

Ah... lättnad, visst?

Klapp på axeln. Jag ber om ursäkt. Men jag fick något utbrott bara. Allt gick åt helvete idag bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din poesi, Crice, var fin - nästan iallafall!

Jo, vad jag tänkte säga var att någon del av mina fingrar gillade detta slag.

Jag gillade att det blev lite ord mot ord, för det är så att om alla håller tyst och inte gör något kommer aldrig förändringar ske.

Efter detta hoppas jag att vi alla kanske kan visa sina goda sidor ut mot forumet så att det blir lika trevligt som det en gång var, fast med andra människor.

Nåväl, välkommen in till en ny fas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...