Jump to content

Är du homosexuell?


Kaboom
 Share

Är du homosexuell?  

200 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

VOTE: nej, kanske om man hade stellhell, han är lite söt :lol:

tänkte på en grej nu, majoriteten av alla chicks brukar ju krama varandra och säga "hej snygging, älskar dig gumman!" till varandra, tänk om en kille skulle krama en annan kille och säga "du är så snygg gubben, älskar ju dig!" han skulle få världens största bögstämpel :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 175
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

VOTE: nej, kanske om man hade stellhell, han är lite söt :(

tänkte på en grej nu, majoriteten av alla chicks brukar ju krama varandra och säga "hej snygging, älskar dig gumman!" till varandra, tänk om en kille skulle krama en annan kille och säga "du är så snygg gubben, älskar ju dig!" han skulle få världens största bögstämpel :huh:

Killar säger inget till tjejer därför att: 2 fittor (ursäkta spräket) är bättre än 1

Killar säger till killar därför att: 2 kukar är väl sämre än 1..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjejer borde väl tänka tvärtom? :(

Klart dom gör. Alla bögar har ju typ bara tjejkompisar. Därför att.. jadu, dom är mer feminin?

Liksom, vi tar på tjejviset då: 2 dicks är ju bättre än 1. (Dubbelt så mkt njutning? Hehe, whatever.)

En dick: Duuuuger vääääl dåååå, om det är såååååå illaaaa duuuuh!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag är inte homo-sexuell, än iaf, och jag har verkligen ingenting emot bögar.. Min frisör är bög :(

Fan, verkar som att många tjejer är bi, alla som har svarat i denna tråden har varit det typ..

Vilken frissör är det?

xPisc: förjävligt eller inte. regler ska följas av honom, precis som av alla andra. han fick sin 5:e varning och blir borta ett tag

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag är inte homo-sexuell, än iaf, och jag har verkligen ingenting emot bögar.. Min frisör är bög :huh:

Fan, verkar som att många tjejer är bi, alla som har svarat i denna tråden har varit det typ..

Alla tjejer på spelforum kanske är det...? :( Tål att tänkas på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hörde från min NO-lärare att 11% av jordens befolkning är homusexuella. Tänk på det nästa gång ni sitter i ett klassrum fullt med killar ^_^  :wacko:

Men då ingår också bisexuella

jag känner inte nån som är helbög...tror jag iaf

är dock kompis med en kille som är bisexuell, fast jag vet inte om han är det längre

och om nån kommer och säger "det går inte att vara bi och sen bli straight igen"

då svarar jag: en del är osäkra på sin sexualitet i puberteten men senare komma fram till att dom är straighta

edit: är också lite småbekant med en del tjejer som är bi

Redigerad av berit
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det spelar visst roll vad jag skrev efter det.

Människa, läs allt innan du börjar klaga.

Men fan vad tröd du var idag då. Du skriver en sak och sen skriver du en helt annan irrelevant sak under det. Som jag förstod av den sista delen av ditt inlägg var att man kunde se på flickvännen om killen var gay, rätt? Fel? Du skrev som en 3-åring och därför kan jag inte svara på ditt inlägg, jag förstod inte på grund av den kassa meningsuppbyggnaden, mkay?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fan vad tröd du var idag då. Du skriver en sak och sen skriver du en helt annan irrelevant sak under det. Som jag förstod av den sista delen av ditt inlägg var att man kunde se på flickvännen om killen var gay, rätt? Fel? Du skrev som en 3-åring och därför kan jag inte svara på ditt inlägg, jag förstod inte på grund av den kassa meningsuppbyggnaden, mkay?

Nej, M'kay.

Dah, don't be foolish - and stop being so Cricy.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...