Jump to content

Är du homosexuell?


Kaboom
 Share

Är du homosexuell?  

200 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tänk på folk som hellre sitter å ugglar vid forum å WoW m.m än å vara social då.

Är dom gay då?

Enligt statistiken - nej, inte i lika stor utsträckning.

Givetvis är inte alla som bor i Norrland homosexuella, och det påstår jag inte heller. Ugh, jag tror, eller vill tro, att ni någonstans begriper vad jag menar, men man kan ju börja fundera. Peace-io.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 175
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Sanningen att säga så talar jag utifrån erfarenhet. En stor del av alla som hårt bestrider sin homosexualitet lever avskilt, och är homosexuella, till viss grad. Norrlänningen lever avskilt, och är i detta scenario smått homosexuell. It's statistics, good Sir.

EDIT: Jag generaliserar dock inte... detta var bara ett scenario. Sedan finns det ungdomen som är pressad av grupptryck, kontorsslaven som aldrig blir tilltalad [hoho] och en massa andra. Det är dock vanligast att folk som lever avskilt, och kanske har mindre "tillgång" till det andra könet, "byter" sexuell läggning. Huruvida de skyltar med det eller inte är olika från fall till fall, som alltid, och det var en smula korkat av mig att slå till med ett sådant här scenario, oavsett hur "korrekt" det är.

Den låter som John Coltrane i en helvetesmaskin... hmm di dum...

Men vad i helvete, har du ens varit i Norrland? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...