Crice Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Tänk på folk som hellre sitter å ugglar vid forum å WoW m.m än å vara social då. Är dom gay då? Enligt statistiken - nej, inte i lika stor utsträckning. Givetvis är inte alla som bor i Norrland homosexuella, och det påstår jag inte heller. Ugh, jag tror, eller vill tro, att ni någonstans begriper vad jag menar, men man kan ju börja fundera. Peace-io. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 NEJ Är du säker på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Har inte en enda vän som är homosexuell, och jag har bott i norrbotten i 10-12 år. Ingen som kanske är öppet homosexuell, du har fler än du tror Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Nej. Men jag gillar att titta på både tjejer och killar. Har aldrig varit kär i någon annan tjej, men förälskad. Så är väll lite smått bisexuell av mig Null. Nu kommer jag inte kunna sova på nåra timmar.. Vote : Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vote: Nej. Jag är inte homosexuell, jag är bisexuell. En helt annan sak... Och alla jävla (manliga) homofober kan sticka upp något i stjärten. Då kanske de blir omvända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Och alla jävla (manliga) homofober kan sticka upp något i stjärten. Då kanske de blir omvända? Tål att testas.... som en killes komentar i klassen på good old gymnasiet... "eftersom det är skönt att skita, borde det vara skönt att få en kuk i röven" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Tål att testas.... som en killes komentar i klassen på good old gymnasiet... "eftersom det är skönt att skita, borde det vara skönt att få en kuk i röven" Han har en poäng, dude! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Hörde från min NO-lärare att 11% av jordens befolkning är homusexuella. Tänk på det nästa gång ni sitter i ett klassrum fullt med killar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ingen som kanske är öppet homosexuell, du har fler än du tror Och jag antar att du bommade andra halvan av vad jag sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Tål att testas.... som en killes komentar i klassen på good old gymnasiet... "eftersom det är skönt att skita, borde det vara skönt att få en kuk i röven" Då e jag hetero, för jag ogillar att skita! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Då e jag hetero, för jag ogillar att skita! Nej då är du en fjolla. Det är manligt att skita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nej då är du en fjolla. Det är manligt att skita Då e ja manlig osså, för jag skiter ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Jag är bög............ men jag är också Jesus..... håll käften! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nope. Fast ibland kan man ju säga men aargh måste han vara så snygg. Då menar jag mäst att jag är anundsjuk. Precis som Daniel Brashishcaldichsdc på idol igår Om någon såg på det. Att man vill vara "lika snygg" som han för man märker hur tjejerna kollar på en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Sanningen att säga så talar jag utifrån erfarenhet. En stor del av alla som hårt bestrider sin homosexualitet lever avskilt, och är homosexuella, till viss grad. Norrlänningen lever avskilt, och är i detta scenario smått homosexuell. It's statistics, good Sir. EDIT: Jag generaliserar dock inte... detta var bara ett scenario. Sedan finns det ungdomen som är pressad av grupptryck, kontorsslaven som aldrig blir tilltalad [hoho] och en massa andra. Det är dock vanligast att folk som lever avskilt, och kanske har mindre "tillgång" till det andra könet, "byter" sexuell läggning. Huruvida de skyltar med det eller inte är olika från fall till fall, som alltid, och det var en smula korkat av mig att slå till med ett sådant här scenario, oavsett hur "korrekt" det är. Den låter som John Coltrane i en helvetesmaskin... hmm di dum... Men vad i helvete, har du ens varit i Norrland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Men vad i helvete, har du ens varit i Norrland? Ja, jag har en hel del släkt där uppe... vad nu det spelar för roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Och jag antar att du bommade andra halvan av vad jag sa.. Nä men det du skrev efter det spelar ingen roll, man kan inte se på ngn om den är gay. Eller ja, ibland men inte alltid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 håll käften! Ahh, Mahalo's nya favoritord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ahh, Mahalo's nya favoritord Skulle säga fylleord. Fast nu är han suspended, vilket är förjävligt - finns vissa här som tror att de kan säga åt andra att inte skapa trådar om samma saker men själva gör det - åt en skitsak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Hatar bögar.. men lebbporr är ju bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts