Jump to content

Är du homosexuell?


Kaboom
 Share

Är du homosexuell?  

200 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 175
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"Halleluja, amen sistah.."

På tal om "Halleluja, amen", så är kristendomen emot homosexulitet. Det är därför jag bokstavligt talat hatar bögar (dock inte lesbiska, *blink blink*). Är dock inte homofob, då detta betyder att man är rädd för jävlarna.

Nu kommer jag säkert få hela forumet emot mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sanna ord. Kan tänka mig halvsvettiga karlar i Norrlands skogar som klagar på bögar för att dölja sin hemliga kärlek till kollegan man träffar oftare än frugan, men jag förstår inte varför dagens upplysta ungdom ska behöva hata oliksinnade. Att först klaga på rasism, för att sedan dissa homosexuella är hyckleri i allra högsta grad.

Fördomar har alla, men stoltsera inte med dem, tack.

Ehe? Ska du snacka fördomar? Läs vad du har skrivit. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehe? Ska du snacka fördomar? Läs vad du har skrivit. :)

Sanningen att säga så talar jag utifrån erfarenhet. En stor del av alla som hårt bestrider sin homosexualitet lever avskilt, och är homosexuella, till viss grad. Norrlänningen lever avskilt, och är i detta scenario smått homosexuell. It's statistics, good Sir.

EDIT: Jag generaliserar dock inte... detta var bara ett scenario. Sedan finns det ungdomen som är pressad av grupptryck, kontorsslaven som aldrig blir tilltalad [hoho] och en massa andra. Det är dock vanligast att folk som lever avskilt, och kanske har mindre "tillgång" till det andra könet, "byter" sexuell läggning. Huruvida de skyltar med det eller inte är olika från fall till fall, som alltid, och det var en smula korkat av mig att slå till med ett sådant här scenario, oavsett hur "korrekt" det är.

Den låter som John Coltrane i en helvetesmaskin... hmm di dum...

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hålla sig "mainstream"..? Så bara för att crice skriver ngt som förmodligen är jättesant och om jag håller med, så är jag  mainstream..? Ehm..

Jag sa ju att jag skulle få hela forumet emot mig! ;)

Ain't I right? :)

EDIT: Kul med forum. Blir man mobbad i en tråd, är det bara att inte svara...

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En stor del av alla som hårt bestrider sin homosexualitet lever avskilt, och är homosexuella, till viss grad. Norrlänningen lever avskilt, och är i detta scenario smått homosexuell. It's statistics, good Sir.

Som lever avskilt?

Damn, lot's of gay people.

Tänk på folk som hellre sitter å ugglar vid forum å WoW m.m än å vara social då.

Är dom gay då?.

Har inte en enda vän som är homosexuell, och jag har

bott i norrbotten i 10-12 år.

Från Luleå till Pajala, inte en enda.

Hur kan jag veta att dom inte är gay?..

Nja, det vet jag inte säkert, men annars var nog "pojkvännen" väldigt lik

en tjej. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...