SlewME Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Så bra då.. Synd att lilla bubben Jacker är lite sur på mig.. Det lilla bubben Jacker ville säga att han instämmer med dig. Men han kom inte på något bra sätt att säga det på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Synd att lilla bubben Jacker är lite sur på mig.. Tobak, allt handlar om tobak.... När sa jag att jag var sur på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Nej... Har flickvän och hon ska komma till mig i morron När vi e ensamma Vad ska ni göra då? Laga mat? Jacker: Man vet ju aldrig, de kan faktiskt vara lite konstiga ibland.. Redigerad 30 september, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vilka "de"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Vilka "de"? De trångsynta hästarna som är hjärntvättade av citat. Redigerad 30 september, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 " Sanna ord. Kan tänka mig halvsvettiga karlar i Norrlands skogar som klagar på bögar för att dölja sin hemliga kärlek till kollegan man träffar oftare än frugan " Bah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 "Halleluja, amen sistah.." På tal om "Halleluja, amen", så är kristendomen emot homosexulitet. Det är därför jag bokstavligt talat hatar bögar (dock inte lesbiska, *blink blink*). Är dock inte homofob, då detta betyder att man är rädd för jävlarna. Nu kommer jag säkert få hela forumet emot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 På tal om "Halleluja, amen", så är kristendomen emot homosexulitet. Det är därför jag bokstavligt talat hatar bögar (dock inte lesbiska, *blink blink*). Är dock inte homofob, då detta betyder att man är rädd för jävlarna. Nu kommer jag säkert få hela forumet emot mig Ehm.. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Sanna ord. Kan tänka mig halvsvettiga karlar i Norrlands skogar som klagar på bögar för att dölja sin hemliga kärlek till kollegan man träffar oftare än frugan, men jag förstår inte varför dagens upplysta ungdom ska behöva hata oliksinnade. Att först klaga på rasism, för att sedan dissa homosexuella är hyckleri i allra högsta grad. Fördomar har alla, men stoltsera inte med dem, tack. Ehe? Ska du snacka fördomar? Läs vad du har skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ehm.. Varför? För att Crice skrev som han gjorde och många höll med honom. Nu fattar jag dock att alla höll med bara för att hålla sej till "mainstream". Fjortisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 För att Crice skrev som han gjorde och många höll med honom. Nu fattar jag dock att alla höll med bara för att hålla sej till "mainstream". Fjortisar. Hålla sig "mainstream"..? Så bara för att crice skriver ngt som förmodligen är jättesant och om jag håller med, så är jag mainstream..? Ehm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Ehe? Ska du snacka fördomar? Läs vad du har skrivit. Sanningen att säga så talar jag utifrån erfarenhet. En stor del av alla som hårt bestrider sin homosexualitet lever avskilt, och är homosexuella, till viss grad. Norrlänningen lever avskilt, och är i detta scenario smått homosexuell. It's statistics, good Sir. EDIT: Jag generaliserar dock inte... detta var bara ett scenario. Sedan finns det ungdomen som är pressad av grupptryck, kontorsslaven som aldrig blir tilltalad [hoho] och en massa andra. Det är dock vanligast att folk som lever avskilt, och kanske har mindre "tillgång" till det andra könet, "byter" sexuell läggning. Huruvida de skyltar med det eller inte är olika från fall till fall, som alltid, och det var en smula korkat av mig att slå till med ett sådant här scenario, oavsett hur "korrekt" det är. Den låter som John Coltrane i en helvetesmaskin... hmm di dum... Redigerad 30 september, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Hålla sig "mainstream"..? Så bara för att crice skriver ngt som förmodligen är jättesant och om jag håller med, så är jag mainstream..? Ehm.. Jag sa ju att jag skulle få hela forumet emot mig! Ain't I right? EDIT: Kul med forum. Blir man mobbad i en tråd, är det bara att inte svara... Redigerad 1 oktober, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag sa ju att jag skulle få hela forumet emot mig! Ain't I right? Bakåtsträvare har en tendens att få öppensinnade emot sig, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Vote: nej. å ja tycker inte om bögar heller.. usch Vad har dessa bögar gjort dig? Jag sa ju att jag skulle få hela forumet emot mig! Är man körd i huvudet har man en tendens att få det. Edit: Hey what do you know, tendens är Crice och mitt favoritord... Redigerad 30 september, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Edit: Hey what do you know, tendens är Crice och mitt favoritord... Great minds think alike. And they abuse English, too. Funkay. Gay liberation. Yayayayayay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 En stor del av alla som hårt bestrider sin homosexualitet lever avskilt, och är homosexuella, till viss grad. Norrlänningen lever avskilt, och är i detta scenario smått homosexuell. It's statistics, good Sir. Som lever avskilt? Damn, lot's of gay people. Tänk på folk som hellre sitter å ugglar vid forum å WoW m.m än å vara social då. Är dom gay då?. Har inte en enda vän som är homosexuell, och jag har bott i norrbotten i 10-12 år. Från Luleå till Pajala, inte en enda. Hur kan jag veta att dom inte är gay?.. Nja, det vet jag inte säkert, men annars var nog "pojkvännen" väldigt lik en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 NEJ Säkert? This post has been edited by Jacker on Sep 30 2005, 11:55 PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts