Spankdogg Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 åt att tre personer har röstat "vet inte" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Nej. Men jag gillar att titta på både tjejer och killar. Har aldrig varit kär i någon annan tjej, men förälskad. Så är väll lite smått bisexuell av mig Null. Same here Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ja det .. euhm nej det är jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Lite konstigt att det inte fans "Bi" som alternativ. Men jag är inte homo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vote: Nej det är jag defenetivt inte nästan lite homofob jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Jag är nog lite bi. Men jag tänder inte sexuellt på killar, tycker bara att det är roligt att experimentera. Vote: Kanske (svårt att veta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Nej, är straight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Nej, äckligt o gilla samma kön Snarare du som är äcklig om du tycker så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Homofobi är så last decade.. Votar nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Lite konstigt att det inte fans "Bi" som alternativ. Men jag är inte homo Så du är bi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Homofobi är så last decade.. Sanna ord. Kan tänka mig halvsvettiga karlar i Norrlands skogar som klagar på bögar för att dölja sin hemliga kärlek till kollegan man träffar oftare än frugan, men jag förstår inte varför dagens upplysta ungdom ska behöva hata oliksinnade. Att först klaga på rasism, för att sedan dissa homosexuella är hyckleri i allra högsta grad. Fördomar har alla, men stoltsera inte med dem, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Sanna ord. Kan tänka mig halvsvettiga karlar i Norrlands skogar som klagar på bögar för att dölja sin hemliga kärlek till kollegan man träffar oftare än frugan, men jag förstår inte varför dagens upplysta ungdom ska behöva hata oliksinnade. Att först klaga på rasism, för att sedan dissa homosexuella är hyckleri i allra högsta grad. Fördomar har alla, men stoltsera inte med dem, tack. "Halleluja, amen sistah.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vote: NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vote: JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Att först klaga på rasism, för att sedan dissa homosexuella är hyckleri i allra högsta grad. Först trodde jag att jag kunde säga det bättre. Men det går inte! N1 där mm.. mitt favoritord .. "hyckleri" *gaargh* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vote: JA!!! Jo, vi har noterat dina hormonella utbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Jo, vi har noterat dina hormonella utbrott. Synd att lilla bubben Jacker är lite sur på mig.. Tobak, allt handlar om tobak.... Redigerad 30 september, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Nej... Har flickvän och hon ska komma till mig i morron När vi e ensamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts