Visa Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Man får första uppdraget på golfbanan av en man som börjar på A..................han har hatt.......... han säger att man ska gå till golfbanan då gör jag de ..jag går dit jag ska ......då kommer en massa gubbar å skjuter på mig och en hoppar in i en golf bil......vad ska jag göra?? PLZ help ME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matter Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 När du kommer in på golfbanan så ser du ju en liten film där du ser en kille slå några golfbollar. HAN ska du döda. Dom killarna som skjuter på dig är bara hans "bodyguards". Kör på honom med din egen golfbil. Men akta, alla som inte är döda kommer hoppa in i andra golfbilar och försöka döda dig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Tack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Ett tips: Spräng golf bilarna som står parkerade, då kan han inte ta nåpn, om det inte kommer förbi en bil som han snor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 TaCK TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Man får första uppdraget på golfbanan av en man som börjar på A..................han har hatt.......... han säger att man ska gå till golfbanan då gör jag de ..jag går dit jag ska ......då kommer en massa gubbar å skjuter på mig och en hoppar in i en golf bil......vad ska jag göra?? PLZ help ME Dom har INTE skjutvapen, bara golfklubbor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 En annan sak man kan göra...gör det lite lättare... Man själv kommer in med skjut vapen lättare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 En annan sak man kan göra...gör det lite lättare... Man själv kommer in med skjut vapen lättare då Det går ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Joooo med FUSK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 joho...på vänster sida om ingången till golf banan finns ett gupp där man kan köra ut med golfbilar... det är bara att köra en annan bil dit och sen hoppa upp på bilen och sen över in till golfbanan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Å sen ska du skjuta gubben från marken me snipern, då gör bodygardsen ingen efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 annars kn ni göra anndra uppdrag så att ni kommer till andra ön och får hellikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 eller så kan man ta 100hp och få hunter'n och spränga han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Eller så åker du till ingången när han upptäckt dig och tar dina vapen, väntar tills han kommer och skjuter honom.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 eller så kan man ta 100hp och få hunter'n och spränga han! vart ligger Huntern efter 100hp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 aIngen behöver skriva mer för jag har redan klarat de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts