Siana Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Han vill verka vara ball genom att antyda att din hemsida liknar något som skulle vara modernt 1993. Lite felaktigt då designs av den skalan inte började komma förrns runt 2000. Öhm okej... Fan vad ball han är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Varför ha "bloggen" i en popupruta? Kunde du(/ni) inte kombinera ihop blogg-skriptet med resten av sidan? "Lite sådär" design, menyn såg inget vidare ut och den vänstra delen verkar vara buggad, den överlappar mittdelen på min laptop (1024x768 px). Ser inte heller någon anledning till att använda en frame på huvudsidan, som dessutom skrollar i sidleds? Blåa länkar under slate-aktig bakgrund gör det hela svårläsligt, dessutom passar färgvalet inte in på resten av designen. Förstår inte riktigt syftet med sidan, är det någon hemsida som innehller intervjuer, artik(/c)lar och en massa bilder samt en blog? Designen passar isf inte ihop med innehåller i min åsikt. Kritik vad gäller koden håller jag nog för mig själv Ta inte illa upp, detta är bara menat som konstruktiv kritik, annars har du gjort ett helt ok jobb Har ska den se ut då? det är det jag vill veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Såg rätt gay ut. å varför lägga ut filmer som man inte ser något på å som skakar som fan? ( förutom jag saknar dig filmen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Såg rätt gay ut. å varför lägga ut filmer som man inte ser något på å som skakar som fan? ( förutom jag saknar dig filmen) Det var hemsidan han ville du skulle kritisera, inte filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det var hemsidan han ville du skulle kritisera, inte filmerna. Vet. men gillar verkligen inte filmer som skakar. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Har ska den se ut då? det är det jag vill veta Ja, det är du som får bestämma det, det är din hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Såg rätt gay ut. å varför lägga ut filmer som man inte ser något på å som skakar som fan? ( förutom jag saknar dig filmen) Ljudet min vän, ljudet!, och ja kvaliten suger. Men det är väl humorn i dem som räknas? tycker du är jävligt gay btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts