fredflinta2001 Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag undrar vad som händer om man klarar alla race och klarar av alla listorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Man får bara pengar för racen. Man får en ny bil för varje lista man gör. Det finns fyra listor så man kan få fyra bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 vad är det för bilar man får? är det såna som inte kör på gatorna? måste man äga företaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Man får special bilar... Kan ändast hämtas på Sunshine Autos... Man måste äga det ja... Vet inte vad alla heter men de är j*vligt roliga att köra med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag har klarat det nu och man får för lista ett: en Diluxe. lista två: en sabre turbo. lista tre: en sandking och lista fyra: en hotringracer, skitroliga att köra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Hotringracer är kul att köra street race med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 hotring racern är skön När du klarar av alla garage så genererar Sunshine Autos 9000$ per dag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 det är rätt bra med tanke på att den kostar 50.000...man får ju bara 10.000 utanför Malibu men den kostar 120.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Jag har vunnit alla loppen men jag har inte fått någon bil. Ska dom finnas i garaget på Sunshine autos? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Vinna loppen tjänar man bara pengar på och ser till att Sunshine Autos genererar pengar. För att få nya bilar måste man samla in alla bilar som kommer på listorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2003 Vinna loppen tjänar man bara pengar på och ser till att Sunshine Autos genererar pengar. För att få nya bilar måste man samla in alla bilar som kommer på listorna. vinner man loppen får man bara pengar, men klarar man av alla listorna så genererar Sunshine 9000$ + att man får hotring racer, deluxo, sandking och sabre turbo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
koffa Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 får man någonting om man har köpt alla garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DawnLord Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 vigge89 Posted on Jan 20 2003, 08:45 -------------------------------------------------------------------------------- QUOTE (DawnLord @ Jan 19 2003, 21:24) Vinna loppen tjänar man bara pengar på och ser till att Sunshine Autos genererar pengar. För att få nya bilar måste man samla in alla bilar som kommer på listorna. vinner man loppen får man bara pengar, men klarar man av alla listorna så genererar Sunshine 9000$ + att man får hotring racer, deluxo, sandking och sabre turbo. Jag svarade på Angle:s inlägg.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 (redigerad) Jag svarade på Angle:s inlägg.... ja, men du sa att om man vann loppen så skulle Sunshine generera pengar, det stämmer inte... Redigerad 22 januari, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts