gizmo91 Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vilket lag har dom bästa fansen i alla sporter tog bara med dom största lagen. VOTE:Hammarby IF såklart det var riktigt tryck på läktaren idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Att se Bajen spela en gång om dagen är bra för magen. Speciellt med deras fans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 KFF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 MFF!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Hammarby är fan grymma dom har 1 lag i fotbolls allsvenskan, 1 i handbollselitserien, 1 i Bandy elitserien ,1 speedway lag i högsta serien och ett hockey lag i näst högsta. RESPECT För Bajen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Hammarby är fan grymma dom har 1 lag i fotbolls allsvenskan, 1 i handbollselitserien, 1 i Bandy elitserien ,1 speedway lag i högsta serien och ett hockey lag i näst högsta. RESPECT För Bajen Men då är det ju föreningen som är "grymma", hur mycket folk går på bajen speedway? Själv är jag Djurgårdare i själ och hjärta, det är bra tryck på våra läktare, säger inte att det är dåligt tryck på dom andra lagens läktare, men....Vi är Djurgår`n och vi är mycket bättre. Redigerad 28 september, 2005 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Guliganerna...IF Elfsborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Hammarby IF var på matchen igår, hårt tryck på läktaren efter mitten av 2:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 DIF. Idag ska vi visa falafel-killarna från kebab-land att vi har de bästa fansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Antar att det är Jöttebårj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Mff lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Hammarby är fan grymma dom har 1 lag i fotbolls allsvenskan, 1 i handbollselitserien, 1 i Bandy elitserien ,1 speedway lag i högsta serien och ett hockey lag i näst högsta. RESPECT För Bajen Undrar hur det kommer gå för dem i bandyn i år? gissar på SAIK- Bajen i final och att SAIK tar guldet framför näsan pöå bajen...som vanligt, med andra ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vote: Idrotts Föreningen Kamraterna Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Det finns inget som går upp mot Bajen 12:an.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vote: AIK bara för att jag tycker AIK trubaduren är så braig =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Hårdrockens lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Tänker inte rösta. För det är en väldigt dum fråga egentligen, eller rätt självklar med andra ord! Vi har tre stora städer i vårt avlånga land. 1. Stockholm, det kan vi alla hålla med om att den staden är störst. Där har vi lag som Hammarby, Djurgården och AIK. 2. Göteborg, där har vi laget blåvitt med en väldigt stark fansskara. 3. Malmö, också enormt tryck på deras läktare, glöm inte bort Helsingborg, dom har en mer än godkänd klack. Nu till min mening med detta inlägget. Av dessa tre OLIKA stora städer finns det olika mycket folk! Klart att DIF, Hammarby och AIK har dom största och bästa fansen, desto mer folk desto mer fans åt lagen liksom. Ju mer personer, ju större är chansen att det blir fler och BÄTTRE folk i klacken. Göteborg, mindre stad med mindre befolkning. IFK har en väldigt bra klack dom med, men mindre än 08:ornas, eftersom det finns mindre antal folk i Götet. Vilket utesluter att alla i klacken är bra. Sen har vi då Sveriges bästa landskap, det som gör Sverige svenskt med andra ord SKÅNE!! Här har vi lag som Malmö, Helsingborg och Landskrona. Landskronas fans, black and white är väldigt trogna fans. Dom har funnits där sen klubben starta officielt 1915. Landskronas supportrar har varit medverkande i ungefär 2% av alla dom 100% slagsmål det har varit supportrar emellan. På så sätt är ju dom dom bästa fansen för min sida. Malmö, ett starkt och bra lag. MFF support. Vilket ger härliga skåningar som skriker högt och med den bästa dialekten. Malmöitiska. Helsingborg, hmm jaa dom med sina fina uttal på u:et. Men deras klack Kärnan är en också väldigt stor och bra/fin klack. Okej, jag är trött. Varit uppe sen 06.00 imorse. Kanske därför jag skriver så mycket kvällstid? Vet inte men iaf, jag vet jag kanske favoritsera Skåne lite i detta inlägget, men det är bara sanningen jag försöker få fram till er. Nej men seriöst. God natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 KISS Armys Fans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Öis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts