pejle Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 jag behöver hjälp med att hitta peugeot 306 på freeroaming, jag har hitttat alla hemliga bilar förutom den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 min kompis hitta den när han bara körde runt hemma hos mig jag tror det va den ham körde in i en gränd och in i ett parkerings hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pejle Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 kommer han ihåg var det var någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 jag tror det va första gången han spela det han åkte bara runt jag har för mig det e i kanten av spelet åk runt om och titta efter en gränd jag tror det va i västra sidan av spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts