Meller Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Spelar ni innebandy eller har ni? Vad spelar ni på för position och i vilket lag? Vad har ni för klubbor, skor osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag spelar innebandy i Älta IF har en Zone ox-five klubba. Vi spelar mot Balrog på lördag. PS:Jag spelar forward. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Har spelat i klubb i typ 7 år eller vad det var i Vendelsö. Slutade för ett par år sen. Cirklade runt som center, vänster eller höger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Har spelat i klubb i typ 7 år eller vad det var i Vendelsö. Slutade för ett par år sen. Cirklade runt som center, vänster eller höger. Woooo vi har vendelsö i våran serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Hej hej, jag spelar i ÖSK, har spelat sen jag var 7-8 år. Har en Exel nånting, köpte den för ett tag sen. Inte så skön faktiskt. Min förra klubba var en Unihoc och den var superbra, och härlig. Började som forward, sen blev det målvakt, sen blev det forward igen och nu spelar jag back. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Oj, spelar själv i Nerike IBK. Har en Fat Pipe Wabor och en Fat Pipe Raw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Spelade i Alba när jag var 11, sen kom datorn hem från beställningen. Så.. tjoooo livet vart det då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Jag spelar i IBK Åtvidaberg vi är typ sämst i serien.. Men ärligt talat så är det inte mitt fel... Vi är väl typ tre fyra spelare som är bra men resten är väl bara där för motion skulle jag tro:D Har en Unihoc FORCE.... Superskön klubba med ett par år på nacken... men den håller iaf hur ofattbart det än låter.... EDIT: Position::::: Forward / Back när det behövs Redigerad 28 september, 2005 av packe_88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Spelade floorball på skoj varje fredag från typ tvåan till sexan. Jag var bäst! Redigerad 29 september, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Spelade floorball på skoj varje fredag från typ tvåan till sexan. Jag var bäst! Haha... Va det den där innebandyn med Timmy eller??? Minns när vi (jag) tacklade in honom i madrassen o han börja tjuta... Fina minnen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Spelar innebandy ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Spelade i Balrog för ett par år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Jag spelar innebandy ja, inte i något riktigt lag men vi är några stycken som är med i en förening som lirar varje Lördag. Roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) IBK Kalix, Ska börja satsa ordentligt någon gång... Har en Zone 3000 Redigerad 29 september, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Spelade i BIF Fagerhult i 11år. Var högerforward. Climacool skor och en Zone klubba var det sista jag köpte. SM-guld, DM-guld m.m. med det laget. Vann också p-18 SM guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts