syyyg Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag har hört rykten om att det ska ligga en stor sjunken båt någonstans i san andreas så nu undrar jag var?? gärna markering på karta :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Det var någon som sa att man kunde få pengar i den .. men det var inte på detta forum så jag litar inte på rykten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_player Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag har hört att den finns i flint country typ nån stans meller Ls o Lv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag har hört att den finns i flint country typ nån stans meller Ls o Lv Ja me men ja hittar ingen så de e därför ja vill vet ifall den ligger där eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Det mer eller mindre bevisades här att det inte var sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag har hört rykten om att det ska ligga en stor sjunken båt någonstans i san andreas så nu undrar jag var?? gärna markering på karta :"> Som Vice sa, det där du har hört är bara bullshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Dessutom det jag har sett så finns det 57 tills sånna här topics, snälla sök! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Flint Contry Ligger inte vid Las Venturas, isåfall Red contry Och jag har simmat i hela bukten mellan Los Santos och Las venturas och inte hittat någonting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Hehe... jag ska kolla om jag hittar något. Har ändå inget att göra på SA. (Knappt...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Gör det (leta) Säj till om du hittar nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nu vill jag veta ett rakt svar är det sant att det ligger en stor sjunken båt någonstans i san andreas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Nu vill jag veta ett rakt svar är det sant att det ligger en stor sjunken båt någonstans i san andreas?? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts