Bubba Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Hallo! Funderar på att köpa en Sony Ericsson W550i Eller en Sony Ericsson W800i. Jag är mest intresserad av W550i.. Vilken tror ni är bäst av dom?? eller vilken skulle ni valt?? Jag tycker båda verkar As grymma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Rent tekniskt sett är w800i bättre, med större minne och vassare kamera. vilken som är bäst för dig kan bara du svara på. Fast snart kommer en ny walkman-mobil också... http://www.prylguiden.se/dep5art1236.aspx Redigerad 28 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag drar upp den här. Är det okej? Jag har precis köpt en W800i och tänkte bara fråga hur man lägger in musik mm utan programvaran som följer med? Har hört att det ska gå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag drar upp den här. Är det okej? Jag har precis köpt en W800i och tänkte bara fråga hur man lägger in musik mm utan programvaran som följer med? Har hört att det ska gå.. Du kan peta in minneskortet i datorn och överföra låtarna dit, och sen sätta tillbaka det i mobilen. Har en w800 själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Sony Ericsson W800i hade coolare namn så den chansar jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Du kan peta in minneskortet i datorn och överföra låtarna dit, och sen sätta tillbaka det i mobilen. Har en w800 själv. Vart kan man man peta in minnet då? Finns det något hål i alla datorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Minneskortsläsare (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Minneskortsläsare (?) Tror inte jag har någon sån. Aja, får väl skaffa då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 (redigerad) Aja, får väl skaffa då.. NEJ!!!! Du får ju en kabel som du kan koppla genom usb!! Hahaha!!! Edit: Eller fick du inte det? Edit2: Jo det måste alla få, jag fick det ju. Redigerad 1 juni, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Vet ej hur det är med w800i men i w810i så fick jag med en USB-sladd. Med den i datorn och mobilen så kommer telefonen upp som en "flyttbar hårddisk" och sen är det bara att dra dit låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Men det gör inte det för mig. Den reagerar typ inte med mobilen. Ja, jag har instalerat USB drivrutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Installerat de drivrutiner för telefonen som man fick på skivan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 (redigerad) Installerat de drivrutiner för telefonen som man fick på skivan då? Är det PC Suite? jag har instalerat de där drivrutinerna men det funkar ändå inte. :'( http://img480.imageshack.us/img480/8244/damn6vl.png Redigerad 1 juni, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Då vet jag tyvärr inte. Jag satte i skivan och installerade drivrutinerna och sedan när jag satte i mobilen i USB-sladden så ploppade den upp som 2 nya hårddiskar (1för telefonminnet och 1 för minneskortet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 Jag fick det att fungera. Instalerade om rubbet. Tack i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 1 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2006 W800i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Jag köpte en W800i i fredags och den är ju skit bra. Vet faktikst inget om den andra men jag säger W800i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Sony Ericsson W800i hade coolare namn så den chansar jag på Jag har också ett coolt namn så för mig är det dubbelt upp. W800I är jag jätte nöjd med. Kameran är bra, enkla menyer, jätte bra batteritid och bra täckning. Rekomenderar den varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Garanterat den som har minst strålning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts