Frenzy Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Ja! Lite frågor om hur ni skulle vilja ha det på eran begravning? Vilken låt skulle ni vilja att det spelas? Vad skulle ni vilja att det skulle stå på eran gravsten? Själv hade jag velat att låten som spelades skulle vara: Metallica - To live is to die. Och på stenen skulle det stå: To live is to die Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vet inte SKA inte Dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Skulle vilja att låten 'Get up, stand up' spelas när jag ligger ned.. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Skiter fullständigt i hur det ser ur / vilken låt som spelar... jag är ju ändå död så jag märker väl inte nåt, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Begravning? Trams. Att planera en ceremoni man inte ens kan närvara... haha. Nej, själv ska jag beordra att bli kastad i sjön med en kniv i bröstet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Min.. min... min begravning? ...Då är jag väl död? :'( Nej, vill inte ens tänka på det. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Askan skall spridas över Landskrona IP med låten Rude BoIS - when BoIS goes marching home again spelandes ur högtalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Låt : System of A Down - Roulette Text : What you looking at? (huh!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) . Redigerad 4 februari, 2009 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Hmm... texten skulle nog vara: Dont worry, we all die at the end, och låt skulle vara the show must go on med vilken grupp har jag glömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Har det inte funnits en liknande topic? Ska tänka ut nån låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Här vilar X Y Z, trummis i Järnkonsum. Jistanes, vi heter ju nästan samma sak. Otäckt. Själv ska jag skjutas ut ur en stor Gonzokanon. Askan ska sedan återvinnas till en dildo. Ska tillfredsställa tjejer även när jag är död! Det lät lite äckligt. Men ja. @ He who loves cats: Queen. Inlägget har redigerats av Crice: 28 september 2005 - 19:55 Redigerad 22 november, 2011 av Henkibojj Editerade bort fullnamn på begäran. //Henki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Tänker inte på det nu. När jag dör kommer det förhoppningsvis finnas nya låtar. Men gravstenen räcker det väl med mitt namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Låt : System of A Down - Roulette Text : What you looking at? (huh!) Ja den är grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Begrav mig inte kristet/religiöst så är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Text: Felix jonsson rules your fart! låt...vetefan^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Ska kremeras och strös över en plats som är väldigt personlig för mig.. Allt är planerat och nedskrivet ifall att ngt ska hända.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 .vill inte ha nån begravning eller gravsten eller nått.. men om det blir så skulle jag vilja att Legalize It spelades på begravningen och att min aska blandas med den finaste cb'n och rullas till en fet joint som röks av mina vänner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Bränna å kasta aska. inge religiöst skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vill ockmså bli kremerad. Och inte vill jag bli begrav religöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts