Vice. Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Vilken fruktansvärd otur att denna "britt" råkar ha samma IP som du. Busted! Är det brossa som är Spanjor som lånade datorn kanske? Duktigt fett du har gjort bort dig forelli. Redigerad 3 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
forelli Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 ...Och hur känner du honom? Kulit att utge sig för att vara någon annan. Snacka om indentites kris... Duktigt genomskinligt att det inte är Hultenius. Jag känner en Colombian som kan svenska och har speciell humor och han gör inte så. Måste värkligen alla avslöja mig hela tiden. Jaja... de var väll ja... haha, lite kul var det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
forelli Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 (redigerad) Måste värkligen alla avslöja mig hela tiden. Jaja... de var väll ja... haha, lite kul var det iaf. Hoppas ni fattar... Edit: En datahacker tog över min dator just då! Redigerad 3 oktober, 2005 av forelli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Edit: En datahacker tog över min dator just då! Försenade B-planer is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vilken fruktansvärd otur att denna "britt" råkar ha samma IP som du. Arvid. din tur att leka med bann-funktionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Arvid. din tur att leka med bann-funktionen Hoho... en bild säger mer än tusen ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hoho... en bild säger mer än tusen ord. ...Och den var min bild. Bara min! My precious... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vilken fruktansvärd otur att denna "britt" råkar ha samma IP som du. Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Låt mig tacka Crice och Arvid för mina skratt-attacker i denna tråd! Klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ahaha det var ju svårt att gissa det, member nummer över 10k och Hultenius(dot) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 9 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2005 Vilken fruktansvärd otur att denna "britt" råkar ha samma IP som du. This guy is busted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts