forelli Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag ville bara säja att jag tycker GTASajten skriver för få nyheter, och för sällan. Typ 3 ggr i veckan eller mindre. Dessutom är det oftast ingenting om coola mods. Ok, nyheterna som väl skrivs är nog bra, men är det någon som kollat http://grandtheftultra.i8.com/ Bilden kanske är bekant? eller nyheten om GTA:New York. - Bra mod sajter. Varför skrivs ingenting om det? Okey detta var ju bara nyheter om mods, men även annat intressant skulle vara trevligt att läsa om. Kolla vilken annan GTA Sajt som hälst GTA Online eller Planet Grand Theft Auto. Ja vill ju inte kritisera dem som säkert jobbar hårt med GTASajten varje dag, men man kanske skulle kunna tänka sig lite fler nyheter, lite oftare. Behöver inte vara så stora, lite små coola mods nyheter kanske. P.S. Vill bara tipsa om en bra sajt GTA WIP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34040 Förmodligen beror det på detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=34040 Förmodligen beror det på detta.. Mycket möjligt .... Finns säkert nån mer anledning... Han kanske inte har tid.... oj kom på att det har med det där o göra.... Du har rätt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vill du kolla in mods finns det ju faktiskt en mod-avdelning. http://www.gtamods.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
forelli Skrivet 30 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Vill du kolla in mods finns det ju faktiskt en mod-avdelning. http://www.gtamods.com/ Den mod avdelningen är ju inte HELLER uppdaterad. SÅ många mods som inte finns där. Men men... fattar kanske varför. Hoppas flera personer kommer att jobba med GTASajten i framtiden så att den kan ligga på topp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 (redigerad) Den mod avdelningen är ju inte HELLER uppdaterad. SÅ många mods som inte finns där. Men men... fattar kanske varför. Hoppas flera personer kommer att jobba med GTASajten i framtiden så att den kan ligga på topp! Om du är missnöjd med gtamods är det ju bara att ladda upp mods själv, så får du de mods som du vill Redigerad 30 september, 2005 av Scotty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Den mod avdelningen är ju inte HELLER uppdaterad. SÅ många mods som inte finns där. Men men... fattar kanske varför. Hoppas flera personer kommer att jobba med GTASajten i framtiden så att den kan ligga på topp! Idén med GTAmods är att allt ska laddas upp att tittarna. Är det något du saknar får du ladda upp det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Tycker personligen att det skulle behövas lite nya skribenter på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Tycker personligen att det skulle behövas lite nya skribenter på GTAsajten. Skribenter om vad? Förklara lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Skribenter om vad? Förklara lite mer. Nyhetsskribenter antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Hultenius, Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Jag ville bara säja att jag tycker GTASajten skriver för få nyheter, och för sällan. Typ 3 ggr i veckan eller mindre. Dessutom är det oftast ingenting om coola mods. Ok, nyheterna som väl skrivs är nog bra, men är det någon som kollat http://grandtheftultra.i8.com/ Bilden kanske är bekant? eller nyheten om GTA:New York. - Bra mod sajter. Varför skrivs ingenting om det? Okey detta var ju bara nyheter om mods, men även annat intressant skulle vara trevligt att läsa om. Kolla vilken annan GTA Sajt som hälst GTA Online eller Planet Grand Theft Auto. Ja vill ju inte kritisera dem som säkert jobbar hårt med GTASajten varje dag, men man kanske skulle kunna tänka sig lite fler nyheter, lite oftare. Behöver inte vara så stora, lite små coola mods nyheter kanske. P.S. Vill bara tipsa om en bra sajt GTA WIP. Såhär ligger det till, jag kommer givetvis försöka värva flera att skriva nyheter på GTASajten. Jag blev faktiskt lite överraskad över att ingen haft åsikter om det tidigare, håller på det hela taget med om kritiken. GTASajten håller inte alltid mottet. GTASajten är en sajt som givetvis skall ligga på topp. – Alltid! Var så säker. Det är mitt mål. Hoppas du har några mods du kan lägga upp på GTAMods, jag tror många skulle bli överlycklig. Ta t.ex. moden 'Get CJ high and drunk'. Den är min personliga favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Du kommer att försöka vaddå?! Vem tror du att du är egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Rackarn är nu bannad för fakenick. moahahahah det är roligt att kunna banna folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Rackarn är nu bannad för fakenick. moahahahah det är roligt att kunna banna folk Kan ni banna folk nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
forelli Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Du kommer att försöka vaddå?! Vem tror du att du är egentligen? Jag vet vem som gjorde det där. Tyvärr har jag dåliga nyheter. Han kommer inte att ge sig. Han e britt som kan svenska om har en speciell sorts humor. Han är väldigt duktig på datorer, han är nog bland de svåraste att stoppas. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Jag vet vem som gjorde det där. Tyvärr har jag dåliga nyheter. Han kommer inte att ge sig. Han e britt som kan svenska om har en speciell sorts humor. Han är väldigt duktig på datorer, han är nog bland de svåraste att stoppas. Tyvärr. Ohh im so scared... det är mkt lättare för mig och andra mods att banna, än för honom att posta inlägg bakom proxy. så det handlar bara om uthållighet, förr eller senare tröttnar han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Jag vet vem som gjorde det där. Tyvärr har jag dåliga nyheter. Han kommer inte att ge sig. Han e britt som kan svenska om har en speciell sorts humor. Han är väldigt duktig på datorer, han är nog bland de svåraste att stoppas. Tyvärr. Vilken fruktansvärd otur att denna "britt" råkar ha samma IP som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Jag vet vem som gjorde det där. Tyvärr har jag dåliga nyheter. Han kommer inte att ge sig. Han e britt som kan svenska om har en speciell sorts humor. Han är väldigt duktig på datorer, han är nog bland de svåraste att stoppas. Tyvärr. ...Och hur känner du honom? Kulit att utge sig för att vara någon annan. Snacka om indentites kris... Duktigt genomskinligt att det inte är Hultenius. Jag känner en Colombian som kan svenska och har speciell humor och han gör inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Jag vet vem som gjorde det där. Tyvärr har jag dåliga nyheter. Han kommer inte att ge sig. Han e britt som kan svenska om har en speciell sorts humor. Han är väldigt duktig på datorer, han är nog bland de svåraste att stoppas. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Vilken fruktansvärd otur att denna "britt" råkar ha samma IP som du. Haha .. Lägg upp en bild med bevis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts