thegtafreak Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Det känns som att jag inte är önskvärd här på forumet för att ni säget att jag spammar,dubbelpostar och ni ger mig INGA bra svar när jag vill ha ett tips så jag funderar på att lämna forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Det känns som att jag inte är önskvärd här på forumet för att ni säget att jag spammar,dubbelpostar och ni ger mig INGA bra svar när jag vill ha ett tips så jag funderar på att lämna forumet. Jag har ingenting emot dig. Jag ser bara inte så mycket av dig Vilka delar av forumet brukar du vara i? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Allmänt och spel Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Om du trippelpostar eller ställer lite dummare frågor så får du kanske mer respekt. Alternativt lägger ut gamla filmer där jag gör bort mig. Nix hade en teori om att det skulle funka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Naaaw! lämna oss iunte! hur ska vi klara oss utan dig! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Fundera tyst istället. och snälla, ingen avskedstråd Ta en titt på dina egna posts: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...sult_type=posts tycker du själv att du beter dig moget? Redigerad 28 september, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts