axek Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vet någon om något filmprogram som man typ klipper ihop scannade (eller bilder gjorda på datorn) bilder och gör film av? Gärna något som är någorlunda enkelt och inte allt för dyrt att införskaffa. jag vet att man kan göra flashfilmer å sånt men det är krångligt att få in bilder från vanliga papper och det tar tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vet någon om något filmprogram som man typ klipper ihop scannade (eller bilder gjorda på datorn) bilder och gör film av? Gärna något som är någorlunda enkelt och inte allt för dyrt att införskaffa. jag vet att man kan göra flashfilmer å sånt men det är krångligt att få in bilder från vanliga papper och det tar tid. Windows Movie Maker gör man film i, Vegas likaså Säg inte att du aldrig hört talas om dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Tecknad film asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Tecknad film asså. Ebeeto har gjort en tecknad film i Movie Maker som är skitbra... Undra om jag får slänga upp den. Får fråga honom innan jag gör det, så att han inte sätter sig på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Programet som följer med PSP fungerar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts