Kaboom Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Brist på uppmärksamhet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Det där har jag läst förut, för ett rätt bra tag sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Det är ingen riktig berättelse Det hade det mycket väl kunnat vara...och även om det hade hänt för länge sen hade det vart värt väldigt mycket uppmärksamhet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Asså shit... vet ente vad jag ska säga riktigt... helt sjukt... jävla Pontus och Mattis... hoppas dom dör.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Det hade det mycket väl kunnat vara...och även om det hade hänt för länge sen hade det vart värt väldigt mycket uppmärksamhet. Hade det kunnat vara men i detta fallet var det inte det och därför känner jag ingen sorg för det känns enbart som en liten saga en 14 årig tjej gjort för att åtminstonde få G i svenska Något i den stilen känns det som! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Hade det kunnat vara men i detta fallet var det inte det och därför känner jag ingen sorg för det känns enbart som en liten saga en 14 årig tjej gjort för att åtminstonde få G i svenska Något i den stilen känns det som! Ska man satsa på ett MVG då, när sin kompis blivit våldtagen & mördad, och man själv blivit våldtagen & sån't? Jaaa, visst. Dumfan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Ska man satsa på ett MVG då, när sin kompis blivit våldtagen & mördad, och man själv blivit våldtagen & sån't? Jaaa, visst. Dumfan. Men jag tänkte mer på en sådan historia där man inte skriver om sitt eget liv utan man hittar på något eget... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Men jag tänkte mer på en sådan historia där man inte skriver om sitt eget liv utan man hittar på något eget... Okej, okej. Men alla klagar om stavningen och sån't. Så, jag kokade över. Ber om ursäkt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Okej, okej. Men alla klagar om stavningen och sån't. Så, jag kokade över. Ber om ursäkt. Det är lugnt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Men jag tänkte mer på en sådan historia där man inte skriver om sitt eget liv utan man hittar på något eget... Det är vad jag tänker också, fast om det har hänt så är det väldigt tragiskt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ballekZ Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 lol, man bör slå sönder deras kulor med en slägga och klippa av deras kukar, sedan steka de och tvinga 18-åringarna att äta upp sina egna kukar. Vem i helvete skriver någonting sådant om sig själv? Inte för att vara elak, men det låter som en påhittad historia, det är dock möjligt, men att skriva "blablabla den finaste varelsen på jorden" låter faktiskt mer som ett stycke ur en bok. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 lol, man bör slå sönder deras kulor med en slägga och klippa av deras kukar, sedan steka de och tvinga 18-åringarna att äta upp sina egna kukar. Vem i helvete skriver någonting sådant om sig själv? Inte för att vara elak, men det låter som en påhittad historia, det är dock möjligt, men att skriva "blablabla den finaste varelsen på jorden" låter faktiskt mer som ett stycke ur en bok. Varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ballekZ Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Varför? "men att skriva "blablabla den finaste varelsen på jorden" låter faktiskt mer som ett stycke ur en bok. " Det står, gör det inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 lol, man bör slå sönder deras kulor med en slägga och klippa av deras kukar, sedan steka de och tvinga 18-åringarna att äta upp sina egna kukar. Vem i helvete skriver någonting sådant om sig själv? Inte för att vara elak, men det låter som en påhittad historia, det är dock möjligt, men att skriva "blablabla den finaste varelsen på jorden" låter faktiskt mer som ett stycke ur en bok. 3 år gammal tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 3 år gammal tråd? Absolut. Roligt nog att båda hans första postar var i just denna tråden. sen att han heter balleKz (pKz) och det är pKz som har skapat tråden. Lewl. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts