Jump to content

Våldtäkt.


pKz
 Share

Recommended Posts

Xogede är du kastrerad??? det låter så på din text.

Nej, men jag har gjort ett annat stort misstag som jag helst inte vill prata om.

Blir kallsvettig när jag läser det där.. Utäckt säger jag :lol:

Dessa Pontus och Mattias skulle jag betala med "Öga för öga, Tand för tand" motoden.

Jävla svin :lol:

Så du skulle alltså våldta dom? :P

EDIT: Nej, inte ny sida! :huh:

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men jag har gjort ett annat stort misstag som jag helst inte vill prata om.

Så du skulle alltså våldta dom? :D

EDIT: Nej, inte ny sida! :wub:

Våldtar gärna dem där två asen så får de smaka på riktig dase. Jag vill lova att de kommer hålla sig borta från sex i 20 år framöver då.

Sedan skulle jag vilja dunka den där mattias ansikte i golvet samt stampa på det, och pontus nöjer jag mig med att bryta armen på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I can tell you this much... denna flicka är åtminstone en väldigt begåvad författarinna. Något att luta sig emot, när hennes bistra lögn spräcks.

"Hon öppnade ögonen och kollade på mig, sen drog hon en lång suck och sedan slöt hon ögonen igen. Hon var död. Jag visste att hon var död."

Sådan vacker prosa :wub:

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillade du dom så mycket? :wub:

Nej, men det är ju synd men det är därför man inte ska bli ihop med killar som är 4 år äldre. Lite får dom skylla sig själv men som sagt. Inte skoj för tjejen det hände om det nu var sant.

Jag håller med dig, man ska hålla sig till pojkar i samma ålder. Iof om jag skulle vara tillsammans med en tjej på 14år så är det 4års skillnad så skulle jag inte våldta eller mörda henne men vissa har ju störningar och andra inte.

Däremot tycker jag att det är fel att säga att man får skulla sig själv att man dör. Men det är ju din åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även om det inte är sant, eftersom jag litar på Mahalo, eftersom han oftast har rätt, så kan man andvända historien i skolor för att avskräcka flickor i skolor att knulla med killar som är 4 år äldre eller mer. Så har det kommit nåt bra med det här i alla fall. =)

Det går att andvända till det även om det är sant, nu när man tänker lite. Hehe, ännu mer avskräckande!

Vänta lite. Festen var hemma hos Mattis, eller vad han nu hette. Varför går han därifrån då? Och lämnar 2 flickor obevakade som de precis har våldtagit. Haha, fritt hus.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med dig, man ska hålla sig till pojkar i samma ålder. Iof om jag skulle vara tillsammans med en tjej på 14år så är det 4års skillnad så skulle jag inte våldta eller mörda henne men vissa har ju störningar och andra inte.

Däremot tycker jag att det är fel att säga att man får skulla sig själv att man dör. Men det är ju din åsikt.

Jag sa inte att dom får skylla sig själva för att en av dom dog... Eller typ för det kanske inte är så bra att bli ihop med en som är 4 år äldre än sig själv. Även ifall alla inte är det jag känner förövrigt 2 som är och har varit ihop med en som är 4 år yngre än sig själv. Och där hände det inget... Inte med den ena iallafall... Den andra har det inte hänt något än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att jag tycker att det är okej med sånt där, men jag vet att det inte är någonting som hänt på riktigt pågrund av att det är en tjej på 15 år i Västervik som har skrivit den där...

Hon är fruktansvärt bra på att skriva... Man fångas faktiskt in i historien riktigt bra när hon skriver :wub: ....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad ska jag säga. :'(

Jag lyssnade på Come back av Foo Fighters samtidigt som jag läste berättelsen. Det hela blev som en jävligt tragiskt film i huvudet.

jag är bara så jävla glad att de fick sina straff. tycker dock inte att något av dem räckte, livstid för båda två tamejfan.

Det är ingen riktig berättelse :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte ett dugg på detdär. Sett det innan. Som vanligt med fjortisar som vill ha uppmärksamhet. Tror det var någon pres på lunar. Tvivlar på att man skulle få 7 år för mord utan vittne m.m

Oj, jag skulle ju lämna. Vad glömsk jag är. Aja, hejdå!

Härligt att se att du iaf. fortfarande hänger här :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...