JMC Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Du vet varför jag beundrar landet. Bättre att döda alla avskum än att slösa pengar på dom. Ok fast om vi gjorde så i sverige hade vi inte haft knappt någon kvar i detta land mer... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Länk till tråden på fragbite? Aah, det är ju sorgligt. Men vad ska man göra. Vad som har hänt kommer att hända igen, och det är inget man kan göra åt det. Såvida jag inte är där när det skulle hända. Vilket jag inte kommer vara. Men det finns bara ett sätt att avskräcka såna här äckel. Blir det låga straff så kommer ju det bara att fortsätta, folk tycker ju inte 2 år är nånting. Och 18 månader? Skämtar du? Såklart folk våldtar igen. Grova straff på minst 30 år. Eller så skär man av penisen på en som våldtagit en annan. Med såna straff så kommer ingen försöka nån sån skit... Redigerad 28 september, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Grova straff på minst 30 år. Eller så skär man av penisen på en som våldtagit en annan. Med såna straff så kommer ingen försöka nån sån skit... Håller med till 100%!. Som i USA får man 60års fängelse Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Blir kallsvettig när jag läser det där.. Utäckt säger jag Dessa Pontus och Mattias skulle jag betala med "Öga för öga, Tand för tand" motoden. Jävla svin Redigerad 28 september, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Hadde jag nong[ng fott tag i en valdtackts man sa kan jag svara pa att jag hadde skutit honnom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Ye, han får nog mén för livet om du skjuter honom med en softairgun. Dam da dam. Våldta tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 18 månader? De borde vafan vara minst 15 år eller nåt! Lever Anna eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Länk till tråden på fragbite? Aah, det är ju sorgligt. Men vad ska man göra. Vad som har hänt kommer att hända igen, och det är inget man kan göra åt det. Såvida jag inte är där när det skulle hända. Vilket jag inte kommer vara. Men det finns bara ett sätt att avskräcka såna här äckel. Blir det låga straff så kommer ju det bara att fortsätta, folk tycker ju inte 2 år är nånting. Och 18 månader? Skämtar du? Såklart folk våldtar igen. Grova straff på minst 30 år. Eller så skär man av penisen på en som våldtagit en annan. Med såna straff så kommer ingen försöka nån sån skit... Varför inte ett nackskott på mord? Och som du säger, 18 månader är inte mycket alls. Redigerad 28 september, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Xogede är du kastrerad??? det låter så på din text. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Håller med till 100%!. Som i USA får man 60års fängelse Var är logiken? Jag håller med om att sverige kan ha något låga straff ibland men USA, tycker du att USA är ett bra exempel på att höga straff förhindrar brott? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Var är logiken? Jag håller med om att sverige kan ha något låga straff ibland men USA, tycker du att USA är ett bra exempel på att höga straff förhindrar brott? Nej, men om man skär av snoppen har de ingen vidare stor chans att göra om en våldtäkt. Möjligtvis med en dildo... men då är det inte riktig våldtäkt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jävla idioter hoppas dom blir våldtagna i fängelse duscharna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) FYFAN! Jävla sjuka svin!.. :'( Skär av dem kuken.. Redigerad 28 september, 2005 av Toki Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Kina, ett land som jag länge har beundrat. Låt deras familj betala en patron, sedan ett nackskott. Mycket biligare än ha en mördare I fängelset. Kostar ingenting. Man kan ochså skära ut deras pungkulor och tvinga/hota dom att äta. Är det bara jag som får en kännsla av att Sveriges många/visa ungdomar går utför? Vem tror du ställer upp på nå sånt då egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Är säkert fake, men om det är sant skulle jag inte ha något imot att banka sönder Pontus och Markus med ett grovt järnrör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Lite illa om man hugger av kuken och det visar sig att dom är oskyldiga Blev verkligen förbannad när jag läste texten, hoppas de får vad dom förtjänar i fängelset (hint: öga för öga, tand för tand) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vem tror du ställer upp på nå sånt då egentligen? Nej,nej, jag bara säger det. Staten slösar inte pengar på svin som har mördat och våldtagit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Var är logiken? Jag håller med om att sverige kan ha något låga straff ibland men USA, tycker du att USA är ett bra exempel på att höga straff förhindrar brott? Inte förhindrar men det gör så att dom inte kommer ut mer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Kan inte få bort den minen jag hadde när jag läste... Den sitter kvar :'( Fy fan asså, Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Om nån vill skriva nåt till hennes kompis, så finns det länk till hennes lunar på... http://www.fragbite.com/?threadID=169627 Vilket jag inte gör, för jag är inte snyftare. Look forward. Redigerad 28 september, 2005 av Cortez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts