Jump to content

Våldtäkt.


pKz
 Share

Recommended Posts

Länk till tråden på fragbite?

Aah, det är ju sorgligt. Men vad ska man göra. Vad som har hänt kommer att hända igen, och det är inget man kan göra åt det. Såvida jag inte är där när det skulle hända. Vilket jag inte kommer vara.

Men det finns bara ett sätt att avskräcka såna här äckel. Blir det låga straff så kommer ju det bara att fortsätta, folk tycker ju inte 2 år är nånting. Och 18 månader? Skämtar du? Såklart folk våldtar igen.

Grova straff på minst 30 år. Eller så skär man av penisen på en som våldtagit en annan. Med såna straff så kommer ingen försöka nån sån skit...

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länk till tråden på fragbite?

Aah, det är ju sorgligt. Men vad ska man göra. Vad som har hänt kommer att hända igen, och det är inget man kan göra åt det. Såvida jag inte är där när det skulle hända. Vilket jag inte kommer vara.

Men det finns bara ett sätt att avskräcka såna här äckel. Blir det låga straff så kommer ju det bara att fortsätta, folk tycker ju inte 2 år är nånting. Och 18 månader? Skämtar du? Såklart folk våldtar igen.

Grova straff på minst 30 år. Eller så skär man av penisen på en som våldtagit en annan. Med såna straff så kommer ingen försöka nån sån skit...

Varför inte ett nackskott på mord? Och som du säger, 18 månader är inte mycket alls.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var är logiken? Jag håller med om att sverige kan ha något låga straff ibland men USA, tycker du att USA är ett bra exempel på att höga straff förhindrar brott?

Nej, men om man skär av snoppen har de ingen vidare stor chans att göra om en våldtäkt. Möjligtvis med en dildo... men då är det inte riktig våldtäkt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kina, ett land som jag länge har beundrat. Låt deras familj betala en patron, sedan ett nackskott. Mycket biligare än ha en mördare I fängelset. Kostar ingenting.

Man kan ochså skära ut deras pungkulor och tvinga/hota dom att äta.

Är det bara jag som får en kännsla av att Sveriges många/visa ungdomar går utför?

Vem tror du ställer upp på nå sånt då egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...