Jump to content

Är du Nazist?


Didier Sachs
 Share

Ja, är du Nazist, eller nån i din familj.  

225 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 273
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jaha... trodde du menade att han nyligen slaktat gamla nazis.

Vore rätt ballt, det med. *drömmer mig bort*

Först säger du att alla mäniskor är lika mycket värda, (inte helt säker på att du sagt det)sen drömmer du om att få döda nazister bara för dom är just nazister. Och ja jag vet att man föds inte till nazist på samma sätt som en jude föds till jude, nazister har ju gjort ett val vilket judar inte har. Men du vill ju ändå döda nazister för att han är just nazist,vilket i mina öron låter som dubbelmoral.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först säger du att alla mäniskor är lika mycket värda, (inte helt säker på att du sagt det)sen drömmer du om att få döda nazister bara för dom är just nazister. Och ja jag vet att man föds inte till nazist på samma sätt som en jude föds till jude, nazister har ju gjort ett val vilket judar inte har. Men du vill ju ändå döda nazister för att han är just nazist,vilket i mina öron låter som dubbelmoral.

Mitt scenario gick förvisso ut på att en gammal WWII-veteran grabbade det föråldrade maskingeväret och pepprade ner sina nazi-grannar. Nog för att jag ser ner på nazister, men jag skulle inte vilja döda dem.

Att bestraffa hat, alternativt mord, med död, ser inte jag som en lösning.

Nu vet ni det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mr. icke-svensk Arman uttalarsig: "nazister är bönder i 740"

vafan? Volvo och Bönder är väl bland det svenskaste vi har?! är vi nazister för att vi är svenskar?

Ungefär som på gamla goda tiden på högstadet när dom coola icke-svenskarna hängde utanför fritidsgården och skrek "dra åt helvete ditt jevla svennejävel" bara för att man råkar vara svensk. vafan, ni ska väl vara glada för att ni får komma hit?

Det är inte så jävla konstigt att man får åsikter!

Äh, lägg ner nu för helvete... det är så jag beskriver nazister... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var din morfar med i motståndsrörelsen, eller? Vilket land kom han ifrån?

(Blev lite nyfiken :wacko: )

Den ökända Polska!!!

KalleR  Posted on Sep 29 2005, 23:06

 

QUOTE (Arman @ Sep 29 2005, 23:02)

Äh, lägg ner nu för helvete... det är så jag beskriver nazister... mellow.gif

Beskriva nazister som bönder i 740 laugh.gif

Dom åker inte Volvo 740. Dom åker duett!

Men dom är bonnar!

Nästan alla i min gamla mellanstadieklass var bonnar, och nu kör alla duett och är nassar, som inte går gymnasiet (OK, en av dom går fordon), så jag VET.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Antingen har jag helt fel för mig eller så har jag rätt.

Men är inte Rammstein åt vänster?

För att vara on topic:

Ja jag är nazist.

HEIL HITLER FÖRFAN!

Hemskt! Nazister som lyssnar på Metallicas underbara musik! Vart är världen på väg?! Men kan även intyga att Rammstein INTE är nazister. Precis som mig. Skulle ALDRIG kunna bli nazist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rasist-Jävel!  :wacko:  :blink:

Arman är ju schyst ju!

HAHAHHAHA? vad har det med saken att göra? är jag rasist för att jag skriver att han är icke-svensk? hahahahahha hahahahah ahhahahaha

AHAHAHAHhaahahha ahhahaa

Ohh kalle skriver icke-svensk då måste kalle vara rasistjävel ohh aahh ihh hahahahahahahahahaha

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förvisso, Kalle, varför ska inte "herr icke-svensk Arman" få uttala sig om nazister? På vilket sätt hör det till saken att hans familj har en utländsk bakgrund? Är nazism ett svenskt fenomen som vi helst diskuterar utan synpunkter från nazismens offer?

Dumt uttalande av Sniper, ja, men även av dig...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...