I lol Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 rammsteins sångares morsa var jude din jävla idiot. So? det sägs att Hitler var halvjude också. Ni behöver inte svära på min Okunnighet. jävla looser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 So? det sägs att Hitler var halvjude också. Ni behöver inte svära på min Okunnighet. jävla looser. Hitlers Farfar var Jude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Vote: Absolut inte... Hatar nazister! Jag tycker de bara är en grupp bönder med 740:n... Det var fan det dummaste jag hört! måla ut 740 som något nazistiskt HAHAHAHAHHAHAH AAHAHHAHAHAHAHh AHAHAHha jävla pucko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Det var fan det dummaste jag hört! måla ut 740 som något nazistiskt HAHAHAHAHHAHAH AAHAHHAHAHAHAHh AHAHAHha jävla pucko Har blivit en del påhopp i den här tråden, ska verkligen en mod skriva jävla pucko? Ändå om det var rätt puckat sagt, men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Har blivit en del påhopp i den här tråden, ska verkligen en mod skriva jävla pucko? Ändå om det var rätt puckat sagt, men men.. På vilket sätt skulle en moderator vara bättre människor än andra? tycker han att nazister är bönder med 740, eller tvärt om, så tycker jag att han är helt jävla dum i huvudet. och det står jag för. vare sig jag är mod eller inte Redigerad 29 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 På vilket sätt skulle en moderator vara bättre människor än andra? tycker att nazister är bönder med 740, eller tvärt om, så tycker jag att han är helt jävla dum i huvudet. och det står jag för. vare sig jag är mod eller inte En mod ska ju föregå med gott exempel och inte bryta mot forumets regler, eller? Ändå om jag håller med dig om det var trögt sagt, som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Mr. icke-svensk Arman uttalarsig: "nazister är bönder i 740" vafan? Volvo och Bönder är väl bland det svenskaste vi har?! är vi nazister för att vi är svenskar? Ungefär som på gamla goda tiden på högstadet när dom coola icke-svenskarna hängde utanför fritidsgården och skrek "dra åt helvete ditt jevla svennejävel" bara för att man råkar vara svensk. vafan, ni ska väl vara glada för att ni får komma hit? Det är inte så jävla konstigt att man får åsikter! Redigerad 29 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Mr. icke-svensk Arman uttalarsig: "nazister är bönder i 740" vafan? Volvo och Bönder är väl bland det svenskaste vi har?! är vi nazister för att vi är svenskar? Ungefär som på gamla goda tiden på högstadet när dom coola icke-svenskarna hängde utanför fritidsgården och skrek "dra åt helvete ditt jevla svennejävel" bara för att man råkar vara svensk. vafan, ni ska väl vara glada för att ni får komma hit? Det är inte så jävla konstigt att man får åsikter! That's my girl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Mr. icke-svensk Arman uttalarsig: "nazister är bönder i 740" vafan? Volvo och Bönder är väl bland det svenskaste vi har?! är vi nazister för att vi är svenskar? Ungefär som på gamla goda tiden på högstadet när dom coola icke-svenskarna hängde utanför fritidsgården och skrek "dra åt helvete ditt jevla svennejävel" bara för att man råkar vara svensk. vafan, ni ska väl vara glada för att ni får komma hit? Det är inte så jävla konstigt att man får åsikter! Wow... vill du ha en klapp på axeln och en dosa general som tack för att vi bladingar får komma hit till Sverige eller? Är det de du vill? Vill du ha eloge för att detta land, som formats av immigration sen den tiden då 740s bestod av häst och kärra, släpper in folk av annat ursprung? Ska vi också tacka dig för att en stor del av stockholms mest utbildade människor kör taxi? Ha ho! Jag håller dock med dig , det var väldigt dumt av "Ahmed" att säga att alla nazister glider runt i 740s. Med sådana löjliga generaliseringar så är det inte konstigt att "rasrelationerna" inte går framåt i den takt som den borde. Men du måste förstå en sak "Big Brother KalleR," och detta är något som man lär sig efter åratal av att ha umgåtts med folk från alla världens hörn: människor är i grund och botten ett gäng skithögar. Det är sant Fucky! Jorden består i stor grad av korkade och tröga parasiter som egentligen aldrig borde ha fötts. Blattarna som stod utanför fritidsgården och skrek: " ey svennejävel, ditt mamma är ett hora bre," till dig och dina välfriserade vänner, är idioter, ignoranta svin utan en uns vett i skallen. Men när du säger något i stil med att vi borde vara glada för att vi får komma hit... så bevisar du att du inte är bättre själv. Lär dig att se förbi det yttre grabben, för när du skär en blatte i armen... så kommer samma innehåll rinnandes ut som när du skär en svenne. Det vill säga: skit! Buy The Ticket. Take The Ride - Mahalo Redigerad 29 september, 2005 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) På vilket sätt skulle en moderator vara bättre människor än andra? tycker han att nazister är bönder med 740, eller tvärt om, så tycker jag att han är helt jävla dum i huvudet. och det står jag för. vare sig jag är mod eller inte På många sätt trots allt, du ska väl vara ett föredöme för folk som inte ska skriva sådär också gör du det själv. För att han skriver nå dumt behöver väl du kanske inte göra samma sak. Redigerad 29 september, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Blanda inte ihop nazister å skinnheads, skinnskallar. Inte samma sak ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Blanda inte ihop nazister å skinnheads, skinnskallar. Inte samma sak ju! W0rd. skinheads kom väl från jamaica eller nåt sånt? å även svarta va skinheads Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 W0rd. skinheads kom väl från jamaica eller nåt sånt? å även svarta va skinheads Mjo, Rudeboyskulturen, Jamaican Rudeboys typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Wow... vill du ha en klapp på axeln och en dosa general som tack för att vi bladingar får komma hit till Sverige eller? Är det de du vill? Vill du ha eloge för att detta land, som formats av immigration sen den tiden då 740s bestod av häst och kärra, släpper in folk av annat ursprung? Ska vi också tacka dig för att en stor del av stockholms mest utbildade människor kör taxi? Ha ho! Jag håller dock med dig , det var väldigt dumt av "Ahmed" att säga att alla nazister glider runt i 740s. Med sådana löjliga generaliseringar så är det inte konstigt att "rasrelationerna" inte går framåt i den takt som den borde. Men du måste förstå en sak "Big Brother KalleR," och detta är något som man lär sig efter åratal av att ha umgåtts med folk från alla världens hörn: människor är i grund och botten ett gäng skithögar. Det är sant Fucky! Jorden består i stor grad av korkade och tröga parasiter som egentligen aldrig borde ha fötts. Blattarna som stod utanför fritidsgården och skrek: " ey svennejävel, ditt mamma är ett hora bre," till dig och dina välfriserade vänner, är idioter, ignoranta svin utan en uns vett i skallen. Men när du säger något i stil med att vi borde vara glada för att vi får komma hit... så bevisar du att du inte är bättre själv. Lär dig att se förbi det yttre grabben, för när du skär en blatte i armen... så kommer samma innehåll rinnandes ut som när du skär en svenne. Det vill säga: skit! Buy The Ticket. Take The Ride - Mahalo Nej jag vill absolut inte ha nånting. och jag har inget problem med invandring heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Mjo, Rudeboyskulturen, Jamaican Rudeboys typ. Tänkte väl det! *påläst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 (redigerad) Blanda inte ihop nazister å skinnheads, skinnskallar. Inte samma sak ju! Många nynazister är skinheads. Men vi har redan gått igenom detta om du bläddrar bakåt nån sida. Bra skrivet både KalleR och Mahalo! Redigerad 29 september, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Nej, absolut INTE. Mon morfar SKÖT alla nassar i sitt grannskap (dom var synnerligen många 1939-45, så de blev många nassar). Var nära på att hamna i slagsmål me en nasse för något år sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Mon morfar SKÖT alla nassar i sitt grannskap (dom var synnerligen många 1939-45, så de blev många nassar). Så han sitter på Hall nu, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Var nära på att hamna i slagsmål me en nasse för något år sen... ..OJ VAD HÄFTIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Så han sitter på Hall nu, eller? Nej Kumla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts