KalleR Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vote: Min morsa är skinhead... ye gods. Skinheads är ju i grunden inte rasister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Wow, vad lyckad jag är.. Skulle rösta Nej, men råkade kryssa i Ja, jag är nazist. =/ Iaf., nej, inte nazist. Hur lyckades du med det när alternativet du valde att kryssa finns längst upp och det andra du ville kryssa är näst längst ner? Ryck i handen eller är din mus ovanligt seg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vote: Nej, absolut inte..... I helvete heller.... tycker inte om såna åsikter... Säkert jättetrevliga människor men fel åsikt för att jag ska va intresserad av att prata med dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Antingen har jag helt fel för mig eller så har jag rätt. Men är inte Rammstein åt vänster? För att vara on topic: Ja jag är nazist. HEIL HITLER FÖRFAN! Seriöst, är du det? Vote: Nej, det är jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jävlar , vad mångta sidor denna Poll plötsligt fick haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Skinheads är ju i grunden inte rasister Rakat huvud är ju en symbol för nynazismen. Men förstår inte varför du blandar in rasism i bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nej! Absolut INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vote: Nej Idag kom det två killar (En f.d nazist och en Utlänning), Som snackade om alla möjliga saker, hur man undviker att hamna i en nazist rörelse osv.. Han snackade också vad man gjorde i en "skinnskallekulturen", när man inte slogs eller myckade gräl med folk.. Gissa vad det vad? Dom satt och snackade skit om Utlänningar.. Mer finns att läsa här; http://www.ljusnan.se/article.jsp?version=...en+fick+r%E4cka Dom där killarna jobbar antagligen för exit eller någon liknande avhoppar organisation, och är utbildade för att tala om hur dåligt rasism och nazism är. @Thedude: rakat hår en symbol för nazismen? Nej jag är inte nazism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Okej, Vi kör på nytt här, Är ni Emot Nazister? 1:Ja! 2:Nej! Kanke blir lättare så. Ni kan bara skriva Ja eller nej, VOTE:JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Dom där killarna jobbar antagligen för exit eller någon liknande avhoppar organisation, och är utbildade för att tala om hur dåligt rasism och nazism är. @Thedude: rakat hår en symbol för nazismen? Nej jag är inte nazism. Nej, nazism är du nog inte.. Vad är du då? Du har ju rätt främlings-fientliga åsikter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Tweak skrev: Nej, nazism är du nog inte.. Vad är du då? Du har ju rätt främlings-fientliga åsikter.. . Redigerad 19 maj, 2021 av Explosiv Anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Skinheads är ju i grunden inte rasister Jag är mycket väl medveten om den neo-traditionella skinhead-kulturen, din gamla mattant. Dessvärre så faller min mor inte in i denna kategori. Nej hon tillhör det andra släktet. En sydamerikansk kvinna på dryga 160 cm... med ett hjärta fullt av hat, och ett hakkors tatuerat i pannan. Hon älskar att festa hårt... och bangar aldrig på ett trevligt parti negerslakt. Oh mein mama... to me she is so wonderful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vote: Nej, det är jag inte. På tvärtom språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 @Thedude: rakat hår en symbol för nazismen? Nynazismen skrev jag om du läser igen. Nynazist: Ursprunglig nazist: http://www.ac-nancy-metz.fr/pres-etab/Charlema/Bac9euro/dossier1/imagesallemagnehitler.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nynazismen skrev jag om du läser igen. Nynazist: American History X! Riktigt bra film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) hahahahahaha Redigerad 14 september, 2009 av felshoe 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nej, är inte nazist, har åsikter. Däremot är min farsa nazist, vilket jag inte tycker om speciellt mycket. Det borde vara skrämmande att sin egen farsa har sånna åsikter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Röstade ja för att jävlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Det borde vara skrämmande att sin egen farsa har sånna åsikter.. Jo. ja frågar honom varje dag, hur han kan tycka som han gör.. Vi bråkar ofta om just det ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jo. ja frågar honom varje dag, hur han kan tycka som han gör.. Vi bråkar ofta om just det ämnet. Tråkigt att höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts