Jump to content

Är du Nazist?


Didier Sachs
 Share

Ja, är du Nazist, eller nån i din familj.  

225 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 273
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: Nej

Idag kom det två killar (En f.d nazist och en Utlänning), Som snackade om alla möjliga saker, hur man undviker att hamna i en nazist rörelse osv..

Han snackade också vad man gjorde i en "skinnskallekulturen", när man inte slogs eller

myckade gräl med folk..

Gissa vad det vad?

Dom satt och snackade skit om Utlänningar..:wub:

Mer finns att läsa här;

http://www.ljusnan.se/article.jsp?version=...en+fick+r%E4cka

Dom där killarna jobbar antagligen för exit eller någon liknande avhoppar organisation, och är utbildade för att tala om hur dåligt rasism och nazism är.

@Thedude: rakat hår en symbol för nazismen?

Nej jag är inte nazism.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom där killarna jobbar antagligen för exit eller någon liknande avhoppar organisation, och är utbildade för att tala om hur dåligt rasism och nazism är.

@Thedude: rakat hår en symbol för nazismen?

Nej jag är inte nazism.

Nej, nazism är du nog inte.. Vad är du då? Du har ju rätt främlings-fientliga åsikter..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skinheads är ju i grunden inte rasister

Jag är mycket väl medveten om den neo-traditionella skinhead-kulturen, din gamla mattant.

Dessvärre så faller min mor inte in i denna kategori. Nej hon tillhör det andra släktet. En sydamerikansk kvinna på dryga 160 cm... med ett hjärta fullt av hat, och ett hakkors tatuerat i pannan. Hon älskar att festa hårt... och bangar aldrig på ett trevligt parti negerslakt.

Oh mein mama... to me she is so wonderful :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...