Sikorka Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Öhm... Lite Nazistisk e ja väl :"> Jag tror inte du riktigt förstår vad det är.. Iaf inte allting.. Och jag tror inte du är "lite" nazistisk heller.. Redigerad 28 september, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Don't call me nigger... whitey. Don't call me whitey... nigger. Vote: Min morsa är skinhead... ye gods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nazismen... Om man kollar på Rammstein t.ex. vem som helst kan räkna ut att dom e Nazister. Dom har flera Nazistiska och Rasistiska låtar, men dock ingen på nån CD. Åhh gud! Som Crice sa du är 13 år gammal och jag vet inte vad som har fått dig in i Nazismrörelse. Är det bara för Rammstein gör sådana låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Jag tror inte du riktigt förstår vad det är.. Iaf inte allting.. Och jag tror inte du är "lite" nazistisk heller.. Erkände lite senare att jag inte e det..... Åhh gud! Som Crice sa du är 13 år gammal och jag vet inte vad som har fått dig in i Nazismrörelse. Är det bara för Rammstein gör sådana låtar? Jag vet kanske inte vad en riktig nazist e Redigerad 28 september, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Nazismen... Om man kollar på Rammstein t.ex. vem som helst kan räkna ut att dom e Nazister. Dom har flera Nazistiska och Rasistiska låtar, men dock ingen på nån CD. Hahaha Rikigt starkt uttalande... edit: Kan du flytande tyska? Eller hur vet du att Ramsteins texter är rasistiska? Redigerad 28 september, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Nazismen... Om man kollar på Rammstein t.ex. vem som helst kan räkna ut att dom e Nazister. Dom har flera Nazistiska och Rasistiska låtar, men dock ingen på nån CD. Där har du faktiskt fel. Dom är inte nazister dom har själva sagt det. Och det står på en FAQ på en av dom större fansidorna för Rammstein. http://www.herzeleid.com]Are Rammstein nazis? No. Read this (taken from a Hit Parader article that can be found in the articles section called "Teutonic Values"): Unfortunately, considering the band's staunch approach, and their reliance on both German language and heritage to inspire their music, the haunting images of their nation's war-like past have followed Rammstein around virtually from day one. Even the German media has set out to uncover the true meanings behind some of Rammstein's more controversial and mysterious songs- with no evidence what-so-ever of oft-rumored Nazi-leanings ever even showing up. The band's members themselves are as confounded as anyone as to where these obviously false allegations first started. Some believe it may have to do with the cover art of their 1995 debut disc, Herzeleid, where the six shirtless, well-toned band members come across as poster boys for some new "master race." Other group members insist it's just the German media doing their best to cause trouble. "It has been so silly," Flake explained. "That was just a photo of us- not some political statement! The German media sometimes gets carried away with such things. There was even one critic who said that the way Till rolls his 'r's' when he sings is supposed to mimic the way that Hitler used to speak! How silly can they get. We've never written a political song in our life, and we probably never will. It's just reverse discrimination because we are German. Kraftwerk had the same thing happen to them twenty years ago. If we were Spanish or Dutch, there would be no problem." Redigerad 28 september, 2005 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nazismen... Om man kollar på Rammstein t.ex. vem som helst kan räkna ut att dom e Nazister. Dom har flera Nazistiska och Rasistiska låtar, men dock ingen på nån CD. Vad mer kan jag säga? Jaja, du blir äldre, som tur är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 edit: Kan du flytande tyska? Eller hur vet du att Ramsteins texter är rasistiska? Ich Will, prova lyssna på den Dom ser Nazistiska ut men dom behöver förståss inte vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Erkände lite senare att jag inte e det..... Jag vet kanske inte vad en riktig nazist e Jag tycker att du ska ta reda på vad en nazist är och så tycker jag du ska lära dig lite om Judarnas historia. Då tror jag att du ändrar uppfattning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Ich Will, prova lyssna på den Dom ser Nazistiska ut men dom behöver förståss inte vara det. Så för att dom sjunger på tyska så är dom nazister? Lyssnar en hel del på dom för den delen också.. Redigerad 28 september, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Så för att dom sjunger på tyska så är dom nazister? Lyssnar en hel del på dom för den delen också.. Tyska e ett språk inte nazistisk. Men Tengo español en escuela. Men har hört att dom sjunger om att dom ska slakta ''mörkhyade'' i just Ich Will Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nepp. men har åsikter.. rätt mkt också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Nepp. men har åsikter.. rätt mkt också.. Det har väl alla. Menar du, måhända, att dina åsikter lutar åt nazism? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Det har väl alla. Menar du, måhända, att dina åsikter lutar åt nazism? Kan hända i vissa fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Jag är en inbiten icke-nazist. Så ni får gissa 3ggr vart jag lade min röst. Lev väl! Redigerad 28 september, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vote: Är absolut inte nazist! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vote: Nej, absolut inte. Orka vara nazist liksom. Det är ju bara korkat... Vilka röstade ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Antingen har jag helt fel för mig eller så har jag rätt. Men är inte Rammstein åt vänster? För att vara on topic: Ja jag är nazist. HEIL HITLER FÖRFAN! Redigerad 28 september, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Usch, nej. Vote: Nej absolut inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Wow, vad lyckad jag är.. Skulle rösta Nej, men råkade kryssa i Ja, jag är nazist. =/ Iaf., nej, inte nazist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts