Vice. Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Med en gammelmormor som är Jude och rymde från andra världskriget så är det ganska lite chans att jag är en nazist. Svar nej. Jackie arklöv var Nazist och svart som natten... Hitler var halvjude... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Tycker ni att hakkorset är snyggt ? Själv tycker jag faktist det.. :"> Men det betyder inte att jag är nazist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Tycker ni att hakkorset är snyggt ? Själv tycker jag faktist det..:"> Men det betyder inte att jag är nazist.. Inte alltför pjåkigt, faktiskt. Fin passform. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Vote: Nej Idag kom det två killar (En f.d nazist och en Utlänning), Som snackade om alla möjliga saker, hur man undviker att hamna i en nazist rörelse osv.. Han snackade också vad man gjorde i en "skinnskallekulturen", när man inte slogs eller myckade gräl med folk.. Gissa vad det vad? Dom satt och snackade skit om Utlänningar.. Mer finns att läsa här; http://www.ljusnan.se/article.jsp?version=...en+fick+r%E4cka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Tycker ni att hakkorset är snyggt ? Har hakkorset på en av mina T-Skjortor. Och det andra Järnkorset (används nu mera till Chopper märket) har jag också på en hoody. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Har hakkorset på en av mina T-Skjortor. Och det andra Järnkorset (används nu mera till Chopper märket) har jag också på en hoody. Alltså... stick härifrån. Du är uppenbarligen för olärd eller för dum för att veta vad du egentligen snackar om. Om du vill leva upp till någon sorts "bad boy"-image, så kan du väl åtminstone välja någon annan minoritet än den som diggar avdankade krauts som grillade judar och eftersträvade ett "ariskt ideal"? Mange takk. Kloka ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Kloka ord. Väldigt kloka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Kloka ord. Du sa ju dom där orden själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Kloka ord. Du sa ju dom där orden själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Du sa ju dom där orden själv. Just så. Och du borde lyssna på dem, också. Du är ju... *räknar på fingrarna* tretton år gammal. Du borde inte gå runt och leka nazist. = / Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Just så. Och du borde lyssna på dem, också. Du är ju... *räknar på fingrarna* tretton år gammal. Du borde inte gå runt och leka nazist. = / Ok jag är väl inte nazist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Ok jag är väl inte nazist. Så ska det låta. Dagens Goda Gärning: Räddade en ung själ från ett jobbigt liv som äcklig skinnskalle. Go me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Många nazister har bytt till Hitler-hår och det är mer antinazister idag som har rakad skalle än nazister. K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 K. Kanske skulle lagt till "i Sverige". Nu har jag rätt. Sådeså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Tycker en sån här tråd e onödig, ingen vågar ändå säja från hjärtat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Btw, Heter det inte Ny-Nazist nu förtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Tycker en sån här tråd e onödig, ingen vågar ändå säja från hjärtat Jodå, jag vågade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Jodå, jag vågade. Skulle vart bättre: Är du mot nazismen... Ja och Nej. Det finns många som inte vågar erkänna att dom e ''Nazi'' Och många som säger att dom e det för att vara ''Heftiga'' Redigerad 28 september, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Och många som säger att dom e det för att vara ''Heftiga'' ... som du. Om inte, vad exakt är det med nazism som drar så mycket? Vet du ens något om deras manifestationer? Några kända teorier? Redigerad 28 september, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) ... som du. Om inte, vad exakt är det med nazism som drar så mycket? Vet du ens något om deras manifestationer? Några kända teorier? Nazismen... Om man kollar på Rammstein t.ex. vem som helst kan räkna ut att dom e Nazister. Dom har flera Nazistiska och Rasistiska låtar, men dock ingen på nån CD. Redigerad 28 september, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts