Jump to content

Är du Nazist?


Didier Sachs
 Share

Ja, är du Nazist, eller nån i din familj.  

225 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 273
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Förvisso är det en ganska rejäl skillnad på Internet-nazister och nazister som verkligen vågar stå för vad de tycker och tänker. Skulle inte ge någon större eloge till någon av dessa grupper, men om jag prompt måste så står real-life-nassar högre upp, då de i alla fall står för sina åsikter.

Sedan kan jag ju dra en massa skit om hur jag bölar för att min farfar nästan blev dödad på grund av hans ursprung, men det vore väl lite lågt? [Speciellt eftersom jag aldrig ens ägnar det en tanke... tihi...]

Let it snow, let it snow, let it snow...

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad yrar du om? Nazism tillhör högerextremism. Alltså rena motsvarigheten till vänstern.

Jag tror att du har fått det hela lite om bakfoten. Ja, nazism är det samma som högerextremism men symbolen för nazism, hakkorset, är vridet åt vänster.

tror jag.... ska kolla.

oooops... hade fel

ÄDIT: Är inte farcist av något slag.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror att du har fått det hela lite om bakfoten. Ja, nazism är det samma som högerextremism men symbolen för nazism, hakkorset, är vridet åt vänster.

tror jag.... ska kolla.

oooops... hade fel

ÄDIT: Är inte farcist av något slag.

Du menar Fascist?

--

Nej, absolut inte.

Står för mina åsikter, som är emot nazism och högerextremist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...