Mikolan Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Jag är ingen nazist bara patriot. Utveckla ditt argument, definera "Patriot". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 (redigerad) Nej fyfan dom är bara idioter som drar alla över en kamm. Som svenskarna säger. Redigerad 18 november, 2005 av Miike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Skönt att 2 av dom åkte in i fängelse och iaf en av don två andra dömdes till samhällstjänst eller dagsböter (kommer inte ihåg vikket) Man förtjänar straff när man slår ner en person utan egentlig anledning helt enkelt Gjorde dom? De hadde inte jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Sverige- finns de nåt att vara stolt över?? eller vad gör en patriot är inte de minsta insatt i ämnet.. ,er än att ja var i bråk me patriot..menmen.. de är en annan historia.. / Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 JAA!!! som fan!! SIEG HEIL!!! Nehmen nej det är jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Gjorde dom? De hadde inte jag hört. Aaaa...dom sa de på värmlandsnytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Aaaa...dom sa de på värmlandsnytt Ok. Kollar inte på sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Sverige- finns de nåt att vara stolt över?? Att vi inte lever i ett land där vi inte försökt eller har utrotat andra folkslag eller lever i ett fattigt eller krigshärjat land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Dom flesta poliser är facister. Fascister Fascism behöver väl inte ha någon negativ betydelse egentligen, om man är polis så kan det väl vara bra att vara lite fascist (har ingen djupare kunskap om fascism ) Det är väl när man gör så mycket man kan för att en person ska göra som man säger?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Fascister Fascism behöver väl inte ha någon negativ betydelse egentligen, om man är polis så kan det väl vara bra att vara lite fascist (har ingen djupare kunskap om fascism ) Det är väl när man gör så mycket man kan för att en person ska göra som man säger?. http://sv.wikipedia.org/wiki/Fascism Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jag är ingen nazist bara patriot. Jasså? Vad gillar du med Sverige, unge man? Är du kanske en naturmänniska och gillar våra vackra skogar? Kanske gillar vår politik? Är du måntro en sucker för kötbullar? Potatis? Eller är du, helt sonika, i en pubertal identitetssökandeperiod och vill göra dig din egen och under inflytande av dina vänner finner du något som skiljer dig från ditt forna, stilla jag och du är äntligen "stor" nog för att inte höra av dig till dina föräldrar då du går ut på kvällen för att hänga på en fritidsgård och öppna drickor utan kapsylöppnare för att sedan - istället för att fint använda papperskorgen - kastar du den hårt i marken (för att sedan gå hem och snyfta över ditt "svaga" jag du inte vågar bekräfta)? Jag spekulerar bara...tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Jasså? Vad gillar du med Sverige, unge man? Är du kanske en naturmänniska och gillar våra vackra skogar? Kanske gillar vår politik? Är du måntro en sucker för kötbullar? Potatis? Eller är du, helt sonika, i en pubertal identitetssökandeperiod och vill göra dig din egen och under inflytande av dina vänner finner du något som skiljer dig från ditt forna, stilla jag och du är äntligen "stor" nog för att inte höra av dig till dina föräldrar då du går ut på kvällen för att hänga på en fritidsgård och öppna drickor utan kapsylöppnare för att sedan - istället för att fint använda papperskorgen - kastar du den hårt i marken (för att sedan gå hem och snyfta över ditt "svaga" jag du inte vågar bekräfta)? Jag spekulerar bara...tacksam för svar! Stör mig lite på att man tydligen inte får älska sitt fosterland. Jag gillar mycket med Sverige; naturen, lagom kalla vintrar, lagom varma somrar, vi har uppfinningar, vetenskapliga upptäkter som vi kan vara stolta över. (kan inte på rak arm ge ett exempel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Stör mig lite på att man tydligen inte får älska sitt fosterland. Jag gillar mycket med Sverige; naturen, lagom kalla vintrar, lagom varma somrar, vi har uppfinningar, vetenskapliga upptäkter som vi kan vara stolta över. (kan inte på rak arm ge ett exempel) Tror inte heller okka har något problem med folk som hyser fosterlänska känslor och vet varför, utan jag tror att okka syftar påi att dom flästa "patrioter" är små ididentssökande 13 åringar som tror dom får någonslags coolstatus när dom springer runt med torshammare runt halsen,rakat hår och en sådan där tyff bombarjacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2005 Tror inte heller okka har något problem med folk som hyser fosterlänska känslor och vet varför, utan jag tror att okka syftar påi att dom flästa "patrioter" är små ididentssökande 13 åringar som tror dom får någonslags coolstatus när dom springer runt med torshammare runt halsen,rakat hår och en sådan där tyff bombarjacka. Jag är 13 år, jag är små patriot, och fan att jag tycker det är det minsta "coolt". Ursäkta om jag missuppfattade okkas uttalande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Tror inte heller okka har något problem med folk som hyser fosterlänska känslor och vet varför, utan jag tror att okka syftar påi att dom flästa "patrioter" är små ididentssökande 13 åringar som tror dom får någonslags coolstatus när dom springer runt med torshammare runt halsen,rakat hår och en sådan där tyff bombarjacka. tors hammare är vacker, bombarjackan är varm men raka skallen är ju kallt, huvaligen för det Jag avskyr det faktum att VISSA OBS OBS OBS VISSA VISSA OBS OBS VISSA VISSA OCH ENDAST VISSA OBS OBS BARA VISSA invandrare får komma till vårat land och likförb-nnat rånar och våldtar och mördar, det hatar jag och det borde få ett stopp Redigerad 20 november, 2005 av hyperberit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 tors hammare är vacker, bombarjackan är varm men raka skallen är ju kallt, huvaligen för det Jag avskyr det faktum att VISSA OBS OBS OBS VISSA VISSA OBS OBS VISSA VISSA OCH ENDAST VISSA OBS OBS BARA VISSA invandrare får komma till vårat land och likförb-nnat rånar och våldtar och mördar, det hatar jag och det borde få ett stopp Precis som faktumet att även svenskar rånar, våldtar och mördar. Det kommer förmodligen aldig kunna stoppas tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Det faktum att ni "patrioter" ens börjar tala om er "patriotism" i den här tråden borde väl tala för att även ni på något plan kopplar samman nazism med er syn på saker och ting. För nazism är ju ändå vad denna tråd handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Precis som faktumet att även svenskar rånar, våldtar och mördar. Det kommer förmodligen aldig kunna stoppas tyvärr. Men inte i lika stor uttsträckning, och det finns studier som visar att invandrare är överrepresenterade. Men sen finns det ju invandrare som beter sig som folk, och det är ju bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hyperberit Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Precis som faktumet att även svenskar rånar, våldtar och mördar. Det kommer förmodligen aldig kunna stoppas tyvärr. Jo MEN svenskarna kommer ju från sverige redan.. dessa människor jag pratar om får ju komma hit för att dom har problem i sitt hemland, och då ska dom fan sköta sig fattar du hur jag menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Jo MEN svenskarna kommer ju från sverige redan.. dessa människor jag pratar om får ju komma hit för att dom har problem i sitt hemland, och då ska dom fan sköta sig fattar du hur jag menar? En svensk ska lika rövare medans invandraren ska vara ett änglabarn. Det är så du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts