Bullet Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Aw, hell nah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nazist nej fan heller vi brukar ha slagsmål med såna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 17 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Är du A.F.A eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Är du A.F.A eller ? Menar du mig eller? För va menas med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Menar du mig eller? För va menas med det? Antifascistisk aktion= folk som ogillar nassar och spöar uppdom isället Redigerad 17 november, 2005 av dangerboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nej. Om rakat är en symbol för nazism så borde alla(nästan) poliser, militärer vara nazister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Antifascistisk aktion= folk som ogillar nassar och spöar uppdom isället Nej inte precis men dom äcklar mig. Det är så sjukt att tycka så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Är inte nazist/rasist....men dom som är det måste ha något allvarligt fel i huvvet. Finns ett gäng nassar på skolan som symboliserar de flesta unga nynasiter. Är bara ute efter att få slåss och trycka ner andra utan att riktigt veta vad de står för. Observera att jag skrev DE FLESTA så inga klagomål om att alla inte vet vad de står för tack Redigerad 17 november, 2005 av The_KeeperBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Antifascistisk aktion= folk som ogillar nassar och spöar uppdom isället Du är smart. Människor som är nazister eller rassister ska utrotas. Våld är det bästa. Får alltid en lust att slå ut tänderna på rassar/nassar, och dra ut hjärtat på jävlarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) en rektor blir misshandlad för att han försöker få sin skola att bli en trevlig plats där alla kan känna sig trygga. och det går inte i en skola där vissa människor öppet visar sitt förakt mot folk från andra länder, med annan religion eller med annan sexuell läggning än de själva. Ursäkta att jag quotar ett ganska gammalt inlägg men vill bara påpeka att jag går på den skolan. Och långt ifrån alla visar öppet förakt från andraa länder. Det är bara en grupp på ca 10-15 pers som känner ganska otrevliga personer och jag tycker att det är förjävligt att få personer ska få ett helt samhälle (vålberg) att få dåligt rykte. Redigerad 17 november, 2005 av The_KeeperBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Du är smart. Människor som är nazister eller rassister ska utrotas. Våld är det bästa. Får alltid en lust att slå ut tänderna på rassar/nassar, och dra ut hjärtat på jävlarna. Och då är ju du helt plötsligt jävligt mycket vettigare än dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Du är smart. Människor som är nazister eller rassister ska utrotas. Våld är det bästa. Får alltid en lust att slå ut tänderna på rassar/nassar, och dra ut hjärtat på jävlarna. Dom har inget hjärta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Nej jag är inte nazist men det finns några i Vålberg som ligger nära där jag bor. Där rektorn blev misshandlad vetni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Och då är ju du helt plötsligt jävligt mycket vettigare än dem? Nej, men utrotat jobbiga människor.. Nej, men våld kanske inte är det smartaste. Men bort med dom... Spärras in ska dom... Ja, jag är nazist . Nej, det är jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 (redigerad) Nej jag är inte nazist men det finns några i Vålberg som ligger nära där jag bor. Där rektorn blev misshandlad vetni Skönt att 2 av dom åkte in i fängelse och iaf en av don två andra dömdes till samhällstjänst eller dagsböter (kommer inte ihåg vikket) Man förtjänar straff när man slår ner en person utan egentlig anledning helt enkelt Redigerad 17 november, 2005 av The_KeeperBoy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Nej Nej Nej. Men huh? PATRIOT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Nej Nej Nej. Men huh? PATRIOT!! Va? Vad menar du? Men visst, blanda inte ihop nazister o patrioter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 Va? Vad menar du? Men visst, blanda inte ihop nazister o patrioter! Jag är ingen nazist bara patriot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 18 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2005 (redigerad) Nej. Om rakat är en symbol för nazism så borde alla(nästan) poliser, militärer vara nazister. Dom flesta poliser är facister. Redigerad 18 november, 2005 av Didier Sachs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts