Jump to content

Är du Nazist?


Didier Sachs
 Share

Ja, är du Nazist, eller nån i din familj.  

225 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 273
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är inte nazist/rasist....men dom som är det måste ha något allvarligt fel i huvvet.

Finns ett gäng nassar på skolan som symboliserar de flesta unga nynasiter. Är bara ute efter att få slåss och trycka ner andra utan att riktigt veta vad de står för.

Observera att jag skrev DE FLESTA så inga klagomål om att alla inte vet vad de står för tack :D

Redigerad av The_KeeperBoy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en rektor blir misshandlad för att han försöker få sin skola att bli en trevlig plats där alla kan känna sig trygga. och det går inte i en skola där vissa människor öppet visar sitt förakt mot folk från andra länder, med annan religion eller med annan sexuell läggning än de själva.

Ursäkta att jag quotar ett ganska gammalt inlägg men vill bara påpeka att jag går på den skolan. Och långt ifrån alla visar öppet förakt från andraa länder.

Det är bara en grupp på ca 10-15 pers som känner ganska otrevliga personer och jag tycker att det är förjävligt att få personer ska få ett helt samhälle (vålberg) att få dåligt rykte.

Redigerad av The_KeeperBoy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag är inte nazist men det finns några i Vålberg som ligger nära där jag bor. Där rektorn blev misshandlad vetni :o

Skönt att 2 av dom åkte in i fängelse och iaf en av don två andra dömdes till samhällstjänst eller dagsböter (kommer inte ihåg vikket)

Man förtjänar straff när man slår ner en person utan egentlig anledning helt enkelt

Redigerad av The_KeeperBoy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...